Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 1403 ggr
[camillahj]
0

hemmaklädsel?

Ja eller vad ska man kalla det? Klädseln ni bär hemma, när ni är lediga. Jag går oftast i mjukisbyxor, en topp/linne och huvtröja men börjar tröttna på att se så…vad ska jag säga…slapp ut..jag vill vara bekvämt klädd men ändå snygg så ibland klär jag mig i typ leggings och kjol/klänning.

Vad bär ni själv på hemmaplan en ledig dag?

JessieS
0

Jag har bara på mig bekväma kläder hemma. Nu när det är vinter så tar jag bara av mig jeansen och går i underställsbyxor och en stickad tröja. :p Väldigt fult men bekvämt. Om jag blir kall så tar jag på mig fleecebyxor.

[camillahj]
1

jag kan bara inte ha jeans på mej hemma! Tycker aldrig att jeans är bekväma, annars hade jag nog haft jeans på mej då det ser lite mer "klätt" ut än mjukisar Glad

Haha underställ e ju sååå sexigt Flört

Fridaaaa
0

Mjukisbyxor, linne/t-shirt och ev munktröja/mjukiströja :D
Och så klart mina inneskor nu på vintern! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
0

Ofta tights och tjocktröja, eller joggingbyxor.

MissInAction
0

Oj det beror verkligen på hur jag känner mig, och på årstiden Glad
På sommaren har jag oftast klänning eller kjol och top. Eftersom jag är en kjolmänniska så blir det ofta kjol på vintern också, med strumpbyxor eller leggings och tröja. Sedan kan jag variera jeans och mysbyxor.

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

JustMySelf
0

oftast typ jeans eller strumpbyxor beroende på vad jag har haft ute, men om jag bara ska vara hemma så oftast en mjuk, tunn långärmad tröja med leggings eller strumpbyxor :)

ettlitetalias
1

På sommaren så blir det mest underkläder… Ibland kjol eller shorts..

På vintern oftast underkläder igen då pojkvännen envisas med att ha elementet på Skrikandes Annars strumpbyxor, kjol och t-shirt eller mjuka jeans och tajt långärmad tröja.

fidojunior
0

Jag brukar ha någon t-shirt och pyjamasbyxor/leggings, ibland en hoodie över för det brukar vara kallt här hemma. Jag har svårt för att ha vanliga byxor som jeans på mig hemma, tänker alltid att jag sliter mer på dem då, att jag kanske spiller något på dem osv. haha. :P

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

ladymiss
0

Shorts å tjocksockar ;D å en mysig tröja

www.strangegirlyouknow.blogspot.com

MissInAction
0

Åh just ja! Mina mjuka, varma shepherd-tofflor har jag alltid på mig hemma! Såvida det inte är sommar och varmt.. Skrattande

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

JMax
1

Är jag bara hemma o vrålslappar typ en helg vågar jag inte ens öppna dörren… Håret på ända o antingen morgonrock av det mindre sexiga slaget eller några väl inslitna mjukiskläder…Vill inte göra mig av med dem fast de knappt hänger ihop, de är ju så sköna…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

olympiathurfjell
0

Jag mer eller mindre lever i min one peace nu men till sommaren så brukar det bli trosor och en stor t-shirt. :)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

Jetta
0

Jag brukar ha mjukisbyxor och t-shirt eller munkis och håret uppsatt i en knut högt upp på huvudet om jag är ensam hemma under en eller flera dagar.

När jag är sjuk ,som nu, så har jag fleece-pyjamasbyxor,t-shirt och en knut. Ibland byter sätter jag på mig en varmare tröja när jag fryser och har t-shirten under.

När jag är hemma och mina föräldrar också är det brukar jag ha jeans och t-shirt, munkis eller någon vanlig tröja som jag brukar ha i skolan. Har det utifall vi ska åka någonstans under dagen eller jag går till en kompis så jag slipper byta om. Kan inte känna mig riktigt bekväm när jag vet att jag ser sunkig ut.

hjartelyckanskaniner
0

Mina "Arnbergs Dansstudios" träningsbyxor, linne och en tjocktröja med sådant mysigt ludd i. Finns på H&M. Är egentligen en tröja jag ska ha när jag tävlar de små :P men den är så mysig :P

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

mikkilina
0

Mjukisbyxor, mjuk tröja och mjuka varma sockar! Skrattande

mikkilina
0

#12: Du menar en sån där overall? Är inte de lite omständiga när man t.ex. ska på toa? Fast de ser ju definitivt mysiga ut i övrigt…

mikkilina
0

(Såg just att det redan fanns en tråd om onepiece.)

Missel
0

Mjukisbyxor och stickad tröja.

Isak
0

Arbetsdagar består klädseln av typ mysbyxor, t-shirt och någon slapp tröja på det, eftersom jobbet tvättar arbetskläderna. Innan vart jag ju retad för att jag arbetade i märkeskläder.

En ledig dag blir det ett par jeans eller andra byxor och skjorta eller piké.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Kaisa_Kavat
0

Det som ligger närmast sängen brukar det bli, men raggsockor är ett måste - alltid på. Sen bär jag nog antingen mjukisar eller mjuka shorts och en tjock tröja.. Oftast mängder med lager. :) Så kallt nu. Spelar ingen roll hur varma elementen är, lägenheten vill inte bli varm!

Vill man så kan man :)