Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: ot-off-topic
Läst 6954 ggr
JMax
1

Vad fick ni i julklapp?

Ja nu är jag nyfiken!! Var ni snälla och fick något fint av tomten?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JMax
1

Jag har tydligen varit jättesnäll för jag fick en tvättmaskin!!

Essie nagelack i färgen cocktail bling, morockanoil, lite handdukar o sängkläder.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hamsterstar
1

Jag fick kläder, 2000 kr, locktång och örhänge :)

Karmatarerskanise
2

Fick en rosa anslagstavla som man både kan skriva på och hänga magneter, duschcreme, perfym, bodybutter, bodyspray (alla dessa i samma doft), filt, 3 par muay thai shorts från min bror i Thailand, 2 par solglasögon från bror, påladdning till mobben. Helnöjd :) Men det var roligare att se när familjen öppnade sina klappar!

kredka
0

här blev det ett högtalare me radio till min iphone - en sån har jag önskat mig då min stereo stannade hemma i polen :) och ett par klassiska fina skridskor :)

Välkommen till ferretplanet.se :)

Fridaaaa
0

Presentkort H&M 200kr
3 par byxor
1 BH
Ett halsband + öronhänge
Ljuslyktor
En Skrivare
Mysdress
200 kr
Gjutjärnsgryta
Ljuskulor att ha i fönstret
The sims 3 - Drömjobb

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Izan
0

Parfym Clean Skin, svinborste, bodybutter, shower gel, pengar, Harry Potter 7 del 2 dvd, reflexskärm, filter och morgonrock. Fin skörd i år! :)

piri-piri
0

Bl.a presentkort på en hudvårdsalong och fiskpedikyr. Ska fixa naglarna och fötterna.

ettlitetalias
0

En kalender, ett puzzel med glöggrecept på, en klänning (perfekt!), en termometer, vin, Harry Potter-filmerna, tofflor, en huvudmassage-grej och lite småpryttlar. Är väldigt nöjd! Alla saker jag tänkt köpa själv men aldrig kommit till skott med :)

Bästa presenten var att pojkvännen överraskade mig med svenskt julbord och blommor på julafton dock!! Skrattande

hjartelyckanskaniner
1

Onepiece
Figursåg (så att jag kan göra roliga hinder)
400kr på MUS
500kr på Gina

500kr av mamma då jag bara önskade mig presentkort på MUS och fick på Gina av syrran fastän jag inte ville ha det. Önskar man knappt något så drf köper de alltid det jag önskar mig. Men finns de som inte följer det.. Så fick 500kr för att jag ska köpa det jag vill på MUS. Iom att det är en så dyr butik och man knappt kan köpa något för under 300kr som man använder dagligen/vardagssminkning så tyckte mamma synd om mig då jag behöver fylla på hyllan lite med smink.

Sen köpte vi Iphone 4 (den ''gamla'') på julrean. Dock för mina pengar..

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

[camillahj]
1

en jättefin kjol

en underbar morgonrock

löparbyxor för kallare väder

löparstrumpor

en brödkorg i tyg med tillhörande kökshandduk och grytlappar

och en bok jag tyvärr redan har men som skall bytas till ngt annat intressant Skrattande

Jag är otroligt nöjd med mina klappar!

Isak
0

En tröja och pengar till en ny skjorta. =)

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Björk
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick en bok om mode och hur det hela tiden utvecklats och hur modet startade. Den vägde 4,5 kg!! Förvånad Tyngsta bok jag någonsin ägt iallafall.

Sen fick jag lite bakformar, en fotoram på mig och mina syskon samt en super snygg topp från Forever21.

Av älsklingspojken fick jag.. ja jag vet inte om det är ett skämt eller inte men ett presentkort på en fiskpedikyr !! på Smile Fish Spa! Jag avskyr fiskar mer än något annat så han skrattade gott när jag blev vit i ansiktet.. Det är kärlek det?? Fick även jätte fina underkläder som jag (om jag överlever fiskpedikyren) skall "överraska" honom med Flört

Bildlänk

Kaisa_Kavat
1

#12, menar du att han köpte det på Groupon eller? Jag gjorde det också,  till mig och mamma! Har hört att det ska vara bra mot psoriasis, så det var därför jag tänkte att det kan vara värt att prova (hon har psoriasis) är själv inget jätte stort fan av fiskar men tycker det låter lite kul och har läst om andra som testat och säger att det är en kul upplevelse! Kanske ses vi där! Cool

Men själv fick jag.. Hm. Ja vad fick jag nu igen? Jo jag fick en amerikansk kokbok, jätte fin med roliga recept och till det fick jag de amerikanska måtten cups så jag enkelt kan använda boken :) Sen ska jag och pojkvännen gå på balett när vi flyger till Berlin nästa gång SkrattandeHar aldrig vart på balett förut och det ska bli så himla kul att se! Vi bestämde att vi även ska klä upp oss jätte fint.. LÄNGTAR!

Vill man så kan man :)