Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etiketttjejsnack
Läst 8591 ggr
Anna
0

Julklappar till pojkvänner

Vad har ni tänkt ge era pojkvänner i julklapp i år? :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
1

Själv har jag ögonen på ett handblåst glas i form av en dödskalle som jag vet att han pratat om själv ett par gånger. Kommer det in i lager igen snart klickar jag nog hem det! Länk

Har även kikat lite på en Letterman jacka, vet att han gillar dem.

Sedan köper jag nog typ ett gäng Läkerolaskar i olika smaker haha, han älskar dem!

Vi har ju ett långdistansförhållande, han bor i USA, så kommer antagligen inte skicka grejerna till honom vid jul, utan istället ge honom när vi träffas igen. Flyger nog dit i januari :)

annaattlid.se

Arinya
0

Köpte min present till honom ett tag sen som han verkligen önskade sig :D
Ett par armbågsskydd till paintballen ;)

JustMySelf
0

Har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa till min pojkvän! Jag vet liksom inte vad han vill ha, han är väldigt sportintresserad så han skulle väl gilla något sånt… Men jag vill ändå köpa något som är lite personligt mellan oss liksom, och jag är inte det minsta sportintresserad :s

Någon som har tips? Vi har bara varit tillsammans i några veckor, och han är 19 Glad

Birke
0

Inte en aning ;o Funderar på om man kan specialbeställa ett riktigt fult par foppatofflor någonstans? Han går runt med sånna JÄMNT.. Annars är han löpare och spelar dessutom fotboll, några ideer?

Fast kanske inte är så kul att få sportiga grejer om det är det man sysslar med jämnt. Kanske blir en lapp där det står att jag bjuder honom på bio och pizza..

Otario
0

Jag funderar på ett läderarmband med silverdetaljer och 01-05-2010 ♥ ingraverat LÄNK, eventuellt ett till mig själv också haha (a) Han har på sig två andra armband han fått av mig dygnet runt och ett av dem börjar trasa sönder haha, så det känns som om det behövs ett nytt lite finare ;)

Vill ge något mer också.. men har inte kommit på vad ännu.

/ Emma

JMax
0

#4 Finns ju foppisar med ulligt foder i…Det kanske han skulle gilla o det är ju varmt o skönt nu i vinter. Typ… Tungan ute

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JMax
0

Dubbelt…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Birke
0

#6 Haha ja, det vore ju ngt^^

[FruStein]
0

Jag har köpt en T-shirt med samuraj-tryck samt två läderarmband och manschettknappar i form av bläckfiskar till min man.

Kaisa_Kavat
0

Jag vet inte alls vad jag ska ge min, han är inte så intresserad av materiella ting heller, vilket gör det hela rätt svårt! ,(

Några förslag?

Vill man så kan man :)

[Ebfotograf]
2

En present behöver inte vara något man kan röra vid, det kan vara en 2 persons resa till ett land han alltid velat åka till, ett bildspel som visar era veckor/månader/år tillsammans. Romantisk middag, allt som betyder något är eran kärlek.

Anna
0

#11 Mycket sant! När min pojkvän fyllde 20 i våras gav jag honom ett häfte med citat, tankar och bilder från de dagar vi hittills hade varit tillsammans. Det uppskattade han otroligt mycket! Så att göra personliga presenter själv är absolut ett bra och romantiskt alternativ.

annaattlid.se

[four_ferrets]
0

#12 Är det inte jobbigt att ha en kille i usa? det är ändå så långt bort :-/

Anna
0

#13 klar det är jobbigt! det är skitsvårt. men när vi träffas är det verkligen värt det. och jag skulle aldrig stanna kvar i förhållandet om jag inte var säker på att det leder någonstans, han flyttar ju hit i vår och då kommer det vara värt all väntan. :)

annaattlid.se

[four_ferrets]
0

#14 Okej :-)

Björk
0

Jag ska ge honom en pyamas (han är alltid så kall när vi sover) och ett skissblock från Moleskin och en guidebok till Origami. Glad Och någon typ av upplevelse funderar jag på.. Tips om vad?

wingren
0

Min pojkvän har inte önskat sig något, hans i princip enda intresse är datorn och det kan jag inget om så ger mig inte in på o köper något till den xD Har istället köpt såna grejer som han har långt ner på prioriteringslistan men som han vill ha. Har köpt badrumsmatta, badlakan, handdukar, bäddsett.. Har nog köpt fler grejer men köpte alla julklappar i början av oktober så minns inte x) Men blir nog att jag köper en fin tröja till honom med :)

kredka
0

Det blev en upplevelse ( 40 minuter i salt-rum för2) och en ny smartphone här :) hoppas han blir nöjd

Välkommen till ferretplanet.se :)

Birke
2

Till min kille; deo+duschgel kit (for athletes står det, han är elitlöpare) + ett litet chokladhjärta som det står "jag älskar dig på" i en pytteliten ask och ett kort med mitt rim:

Detta vill jag berätta nu när julen knackar på din dörr,
att jag verkligen uppskattar dig, har jag sagt det förr?
Jag är så glad att jag dig lärt känna,
även om du ibland får mitt tålamod att rämna.
När jag är med dig känns allt så bra,
ändra dig aldrig, du är precis som du ska va.
Du vet att ett nytt löparår är på g för nyår kommer ju snart,
jag tror verkligen du kommer lämna konkurrensen bakom direkt från start.
Nu har jag gjort detta fina rimm - det var svårt, på mig måste du lita!
Därför är du skyldig mig en massage - försök inte ens smita!

På present asken har jag ritat en streck-serie om hur han ska få superkrafter när han använder tvålen o vinna alla tävlingar. Detta ska jag slå in i 700lager silvertejp, och sen på med julpapper;)

Björk
0

#18 Upplevelse i saltrum? Berätta mer! :)

kredka
0

#20 det är precis detta upplevelse: saltrum tyckte att det låter lite spännande Skrattande

Välkommen till ferretplanet.se :)

Björk
0

#21, vad häftigt! Kul grej.. Något sånt jag vill ge min pojk också!! :D

ettlitetalias
0

Antingen ett xbox-spel eller biljetter till att se Derren Brown

ladymiss
2

ha gett en elektronisk stor massagegrej för han älskar att bli masserad ;P å funderar på att ge han en svart silkespyjamas (mysig, skön å han vaknar nästan alltid förskyld/frusen för ja tagit täcket i sömnen, stackarn min<3)

www.strangegirlyouknow.blogspot.com

Ilya
0

#19 Wow, blev verkligen imponerad av din dikt! Superfint skrivet, han kommer garanterat bli jätteglad!!

Birke
0

#25 Tack så mycket^^ Han blev jätteglad:)

Björk
0

Nu säger han att han vill ha lego.. Vad för lego ger man en 27-åring? Förvånad

ettlitetalias
0

En sån där låda med miljoner bitar i som folk ibland slänger ut på typ ebay när barnen flyttat ut! :D Eller ett ett stort set (typ star wars om han tycker om det) där man kan bygga stora modeller av legot. Skrattande

mikkilina
0

Vi har lite dåligt med pengar i år (känns inte som vi är ensamma om det!) så vi håller i pengarna… Känns faktiskt rätt så bra!

Ska bara ge honom ett presentkort och så får han köpa vad han vill sen. Tror han faktiskt gillar det bättre än att få nåt han kanske inte vill ha. Det är väl inte direkt oromantiskt att göra så…?

mikkilina
0

Självklart förväntar jag mig inget speciellt själv. Ska bli skönt att slippa köphysterin och bara ta det lugnt hemma istället. Rekommenderas. Flört

Fridaybrew
0

#27 LEGO is the shit =) Technic lego är det du ska leta efter. tyvärr är det inte en liten låda man vill ha som 27 åring man vill ha de feta lådorna man inte fick som barn lol.

En bra modell går loss på typ 1500 kr ny men det finns mkt roligt att hitta på begmarkanden om man vet vad man letar efter.

Det lönar sig att kolla runt på olika prisjaktssidor och jämföra priser det kan skilja uppåt 700 kr på en låda lego.

/Fridaybrew

wingren
0

Ett tips är ju om man bor nära gekås ^^ Billigt Lego, och andra prylar givetvis!

Fridoliin
0

Jag har köpt en puffskydd till inspelningsmicken och ett läderarmband med en silverplatta där det står inristat
"You will always be my best friend
You know too much"

Tror att han kommer bli glad faktiskt :)

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

Björk
1

Det blev tre mindre lådor och han blev jätte nöjd med det! Han satt med min lillebror och lekte hela morgonen! Glad

Fridaybrew
2

#34   =)) härligt!

/Fridaybrew