Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: killsnack
Läst 3160 ggr
sweet_amanda
0

Julklapps tips till pojkvännen?..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kommer inte på någon bra julklapp till min pojkvän :( kan man kanske få lite hjälp tack :D

Mitralis
1

Spel, lukta gott, tröja. Utan ålder och intressen så blir det lite svårt att komma med bättre tips Glad

sweet_amanda
0

okej han är 14 år och kör cross väldigt sprallig och klättrar på exakt allt han ser… men han kan vara en väldigt lung kille med… :D

soetisen
0

Jag har köpt ett halsband som jag har graverat in en text på till min. Men annars som sagt typ parfym, eller kolla in http://www.coolstuff.se/ så kanske du hittar något roligt som du kan ge till honom :)

- Medarbetare på studier.ifokus

sweet_amanda
0

ja jag gav min ett halsband när han fyllde år… kanske inte så kul att få samma… ja något som varar Skrattande

adirf1
0

Åh det är ju så svårt att hitta något åt killen!
Vet inte om jag får men kan jag också fråga om tipps till min kille på 23?
Var ett helvete förra året att hitta två presenter för 200 kr till honom(årsdag firad 1:a jan :3) men om jag inte hittar något så får det bli en present för 400 i år :/

Parfym är ett bra tipps om man har pengar till det, härligt att sniffa på honom när han luktar gott av den parfym man valt.. Användbart & förhoppningsvis uppskattat av er båda.
Kan även vara bra att veta hur mycket pengar du tänkt lägga på presenten. :)

sweet_amanda
0

ja tack jag tänkte mig typ 250 typ för han hr redn fått en liten sak för 350 så det blir bra med 250 …… Glad

kredka
0

kör på med nån upplevelse min kille gillar att göra grejer så jag brukar ge han olika upplevelser som present, köp på liveit.se eller upplevelsepresent.se - finns massa både billiga och roliga upplevelser som att köra go-kart, zorbing, zorbing på vatten och massa annat

Välkommen till ferretplanet.se :)

ettlitetalias
0

Varför inte typ ett dataspel eller så? Det brukar väl de flesta killarna uppskatta?

sweet_amanda
0

kredka : ja men han är mer en sån kille som hälst får saker istället men tack ändån Glad

ettlitetalias : ja det var faktist en bra idé Glad

wingren
0

Något som man kan ge som lite "extra" när man redan kommit på det man ska köpa är ju att dra loss några post-its från ett häfte och skriva kort som tillexempel är för massage, god middag, ta disken/tvätten och såna saker :) Gulligt, billigt och uppskattat! Kanske svårare när man inte bor ihop men utgå från din killes intressen så kan du säkert komma på några saker! :)

sweet_amanda
0

tack för tipset :)