Konad
Nu har jag blivit intresserad av konad. Jag har läst på om hur man gör och vad man behöver, men jag har lite frågor :P
Kan man återanvända stämpelplattorna? Kan man tvätta dem efter användning eller försvinner mönstet då?
Någon som vet om de finns att köpa i butik? :P
Har du några tips eller knep för hur man kan göra så får du gärna dela med dig av det med ^^
Tacksam för svar!
// Rebecka 
Trollsländans kaniner:
Dvärgvädur; madagaskar och viltgul samt manteltecknat

Jag har iaf nagellack att sälja separat om du är intresserad. :) Kan skicka isåf. Frakt går på Max 30:-. De är enbart provade! Vill sälja dem för att jag tröttnat på "nailart". De är inte konad men annat märke gjort för samma ändamål. :)
Mvh Ellenfyrkant
Jag har så mycket nagellack redan :P
Men jag är lite nyfiken, vad är de för märke och vilken färg? ^^
// Rebecka 
Trollsländans kaniner:

#2 Ah okej, man använder ju särskillda nagellack för stämpelmotiv annars men. :) Märket heter DIY Nail Magic. Färger jag har är grön, svart, vit, gul, röd, vit, blå samt ett topplack
Mvh Ellenfyrkant

När man har använt plattorna så är det bara att rengöra plattorna och stämpeln med nagellacksborttagningsmedel. Jag tror inte att de är så vanlig i butik men jag beställde mina på Nelly.com eftersom de har fri frakt till 23/12
#3: Tack så mycket, men jag måste nog avböja. Måste använda upp mitt gamla :S
#4: Ok, tack! Nu vet jag hur jag ska göra :) Beställde nyss ett startkit på nelly.com ^^
// Rebecka 
Trollsländans kaniner: