Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettnaglar
Läst 1480 ggr
Blenky
0

Konad

Nu har jag blivit intresserad av konad. Jag har läst på om hur man gör och vad man behöver, men jag har lite frågor :P

Kan man återanvända stämpelplattorna? Kan man tvätta dem efter användning eller försvinner mönstet då?
Någon som vet om de finns att köpa i butik? :P

Har du några tips eller knep för hur man kan göra så får du gärna dela med dig av det med ^^
Tacksam för svar!

// Rebecka Glad

Trollsländans kaniner:
Dvärgvädur; madagaskar och viltgul samt manteltecknat

Ellenfyrkant
0

Jag har iaf nagellack att sälja separat om du är intresserad. :) Kan skicka isåf. Frakt går på Max 30:-. De är enbart provade! Vill sälja dem för att jag tröttnat på "nailart". De är inte konad men annat märke gjort för samma ändamål. :)

Mvh Ellenfyrkant

Blenky
0

Jag har så mycket nagellack redan :P
Men jag är lite nyfiken, vad är de för märke och vilken färg? ^^

// Rebecka Glad

Trollsländans kaniner:

Ellenfyrkant
0

#2 Ah okej, man använder ju särskillda nagellack för stämpelmotiv annars men. :) Märket heter DIY Nail Magic. Färger jag har är grön, svart, vit, gul, röd, vit, blå samt ett topplack

Mvh Ellenfyrkant

Jetta
0

När man har använt plattorna så är det bara att rengöra plattorna och stämpeln med nagellacksborttagningsmedel. Jag tror inte att de är så vanlig i butik men jag beställde mina på Nelly.com eftersom de har fri frakt till 23/12

Blenky
1

#3: Tack så mycket, men jag måste nog avböja. Måste använda upp mitt gamla :S

#4: Ok, tack! Nu vet jag hur jag ska göra :) Beställde nyss ett startkit på nelly.com ^^

// Rebecka Glad

Trollsländans kaniner: