Vad ger man den som har allt?
Hej på er!
Min syster skall flytta utomlands och praktisera på ett företag i amerika i 1 år.. Hon önskade sig förut en bra kalender men nu visar det sig att hon får en ipad med praktiken och då kanske hon inte kommer behöva det.. Så vad akn jag ge henne som inte väger för mycket och som kan vara användbart eller fint minne typ?
Vad kan man ge? 
Vill man så kan man :)
Smycken?
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Ett skype telefonnummer som hon kan ringa hem till sverige med. Har båda dator så skypar man gratis smidigt och bra , men vanligtvis är det oftast till föräldrarna man är tvungen att använda vanlig telefon för de aldrig loggar in på skypen om de ens vet hur =))
Fotoalbum
Eller så köper du presentkort på en amerikansk affär via nätet så kan hon shoppa därborta för det är hur mycket billigare där så det inte är sant.
När jag o sambon åkte över i oktober nu senast åkte vi med två tomma väskor och kom hem med fyra fulla (köpte två nya stora resväskor lol).
Vad gillar din syrra för typ av mode/stil. Annars fungerar Victorias Secret antar jag för de flesta tjejer =)
Liksom aningen onödigt att ge presenter som hon inte kan ta med sig för då är grejerna ett år gamla minst när hon kommer tillbaka. Det är nog bäst att ge saker som hon har praktisk användning av i USA.
/Fridaybrew
Ja jag funderar på kanske fotoalbum… Hade först en tanke på smycken men jag vet inte.. Presentkort och fotoalbum skulle nog kunna vara något! :)
Hittade en rabattkod på ett fotoalbum, där man direkt väljer bilder från Facebook.. Det är ju en rätt smart idé.. Sparar minst sagt tid.. Fast visserligen är det inte riktigt lika personligt, givetvis.. Ska kolla vidare på saken.. Här är hemsidan iallafall!
Annars kanske jag ska köpa ett block själv och klistra in bilder.. Hmm.
Men ja blir det ett presentkort så tror jag faktiskt det blir på Forever21. Vet att hon är ett stort fan av det märket 
Vill man så kan man :)

Fotoalbum brukar vara uppskattat :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Man ger Kaviar värd 1100 kr!!!
haha.
Nej det gör man inte.. Sjutton alltså. Just nu får man 3 burkar kaviar till det ynka priset av 550kr … !!!!! Istället för 1100, men ändå! Hade ingen aning att det var så dyrt.. Nu var det väl kanske inget bra tips men behövde dela med mig av detta - jag är i chock!!

Kolla på coolstuff.se!! :)
Mvh Ellenfyrkant
Åh bra sajt #6! Har missat den helt!!