ögonbryn, hjälp!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tycker det är jättejobbigt att noppa ögonbrynen, de små stråna går inte att få bort, glider bara ur när man tar tag med pincetten! Några tips? 

Jag kan inte alls…Har svårt att plåga mig själv o när jag försöker så blir inte resultatet det bästa direkt…
Mitt tips är att gå till salong. Det brukar inte vara så jättedyrt. Även frisörer brukar göra det och de brukar vara ännu lite billigare.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Bättre pincett kanske? Jag hade en för 30 kronor förr som aldrig fick med de små stråna, sedan köpte jag en på kicks för 99 för 3 år sedan som fortfarande är supe, får med allt! 
#1 vill inte gå till salong och fixa mina ögonbryn, gör det hellre själv när det behövs, så vet jag hur det blir också..
#2 Ska kolla kicks! :)
Brukar plocka mina ögonbryn när jag är hos frisören.
Man kan också vaxa bort dom.
ett tips är en pincett som har "rak kant" längst där nere där man noppar brynen…då blir det bättre grepp på stråna.
www.strangegirlyouknow.blogspot.com
Ngt som är viktigt som jag vet många missar är att man inte ska smörja in ansiktet med ngt innan. Ingen lotion, ansiktskräm eller badolja… Då glider du bara ifrån hårstrået ;D .Det kan även fungera att "plocka dem från andra hållet". Att om du brukar fånga upp dem åt håller dem ligger så ta dem åt motsatt håll xD . Om du förstår xD
Annars kan du raka dom med en eyebrow cutter. Gör det ibland när jag inte orkar plocka dom, men det växer ut så snabbt då.
"öppna upp" porerna med ånga, plocka sedan så blir det lättare att noppa och gör inte lika ont
www.strangegirlyouknow.blogspot.com