Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 849 ggr
Sirocco
0

Hjälp med Acnen!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, förlåt för att jag lägger upp en äcklig bild på min stackars hy. Det är så att jag har som små fläckar/ ärrliknande mörknader efter finnar o annat gojjs som jag inte får bort. Rättare sagt, jag vet inte hur jag ska få bort dem. Därför vänder jag mig till er och hoppas jag ska få några goda och effektiva tips om hur jag dels förebygger dem och hur jag kan få bort dem så jag får tillbaka samma hud som man hade när man var ung o fräsch! :D

Tack på förhand!

Kramar / Julia (=

[SweetRose]
0

Det bästa jag provat var proactiv serien, den som går på tv-shop men den kostar ju lite med. Annars funkar basiron eller liknande som tar bort dem över natten. Aco har även ett täckstifft som även behandlar dem över dagen.

Om det inte hjälper kan du kolla över vad du äter eftersom det har direkt på verkan på hyn. Jag kan inte äta en chokladbit utan att det blommar upp exempelvis Tungan ute

Hoppas du hittar något som funkar!

kredka
0

Har samma problem och kan nog säga att det bästa är att gå till nån hud-läkare och få medicin och kräm från en läkare. Till vardag använder jag serie från formula 10.0.6 - det är med alkohol så torkar ut huden ordentlig, för min super feta hy passar utmärkt .

Välkommen till ferretplanet.se :)

Karmatarerskanise
0

Förmodligen är det ärr efter finnar, och då bleknar det med tiden.
Det gör mina.

[FruStein]
0

Om du är beredd att lägga ut lite pengar kan jag rekommendera den här kedjan (som finns i Göteborg): http://hairfree-goteborg.se/ Min svärmor har en salong här i Uppsala. De har en superbra behandling som heter Silkpeel som jag tycker att du borde testa - den rengör huden i ansiktet jättebra.

ladymiss
0

du kan prova bleka de mörka partierna med citron :)

www.strangegirlyouknow.blogspot.com