Favoritmascaran
Jag undrar vilken mascara i tycker är bäst, och om ni skulle vilja lägga ut bilder på er med mascaran på :)
Tack på förhand!
sannaisaksen.blogg.se
Min favorit hittills är MaxFactors Masterpiece Max, men har tyvärr ingen bild på den och kan inte fota nu för min är slut :/
i.d BareMineras sjukt bra masacra Flawless Definition Volumizing Mascara!
Har prövat billiga, dyra, fått tips av proffs mm Men den här är helt otrolig!
Länk istället för bild, hoppas det går lika bra:
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
Jag håller på att testa lagret runt på jobbet nu, har hittills provat Dior Iconic (mkt bra) Lancôme L'extreme (ännu bättre) och nu sist köpte jag Clinique's high impact mascara men den gillade jag inte speciellt mkt faktiskt så hittils är Lancôme's L'extreme absolut bäst av alla mascaror jag nånsin testat (tror jag) ska testa de andra från Lancôme oxå!
Jag vill ha en mascara som separerar och gärna förlänger än ger volym och då är l'extreme perfekt, vill man ha mer volym var Clinique's high impact bättre till det, Dior Iconic hade samma funktion som L'extreme. Så det beror ju såklart på vilken effekt man är ute efter.
Min favorit har i många år varit Dior Diorshow, vattenfast. Senaste gången jag köpte så var den torr, varav jag gick tillbaka med den och det visade sig att två andra de hade var lika torra…. så då testade jag Helena Rubenstein LashQueen Feline black, också vattenfast. Är jättenöjd även med denna, även om den inte känns lika krämig som Diorshow var. (Jag undrar om det var något fel eller om de ändrat formulan)
Diorshow ger täta men samtidigt separerade fransar, medans LashQueen ger mer separation och definition på varje frans, om du förstår vad jag menar
Min favorit bland budgetvarianterna är Lumene Blueberry curl, ej vattenfast! Suverän, helt enkelt, ger både volym och definition. Och Masterpiece Max tyckte jag också om, faktiskt. Helt okej.
Hmm är påväg i säng nu, är supertrött, men ska försöka leta upp några bilder att lägga in!
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Jag vill rekommendera en riktigt billig men samtidigt riktigt bra mascara! Jag har tidigare haft både Dior Show och Clinique high impact, men jag föredrar helt klart denna!
Deborah Absolute Hi-tech Mascara, jag beställde min på shopping4net.com, för 99 kr.
Jag har själv inga bilder, men länkar till en blogg som recenserar den:
http://brownsugar.blogg.se/2010/november/deborah-absolute-hi-tech-mascara.html
http://hiilen.blogg.se/2011/january/helen-testar-deborah-absolute-hi-tech-mascar.html
Man behöver inte måla så att man får ett lika klumpigt resultat som den nedre bloggerskan har gjort, men kan ju vara kul med lite mera på fest och liknande… =)
Jag gillar Max Factors Master peace max. Den funkar kalas till mina fransar.
Tack så mycket för alla tips! 
sannaisaksen.blogg.se

Cliniques vattenfasta mascara som tvättas bort med varmvatten
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag köpte en ny i torsdag, Isa Doras Big Bold Mascara, och är jätte nöjd. Ska försöka få upp en bild sen
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Brukar också köpa Max Factor masterpiece… Mest prisvärt tycker jag.
Lite relaterat, hittade ett erbjudande nu där man får massor rabatt på Spinlash… Är ju mkt billigare än normalpris, men är väldigt skeptisk till om det är värt 250 kr? Kanske bara fånigt och inte alls så bra som de vill få det till. :)
#10, nu klickade jag på den där länken och haha, de erbjuder ju till och med ansiktslyft på rea?? Vette tusan om jag skulle köpa en operation på rea. Galet!! 
Jag föredrar den här, 100% black :)
Vill man så kan man :)
Så länge rean inte innebär sämre service så är det nog OK, haha! Men ansiktslyft är inte vad jag letar efter i dagsläget… förhoppningsvis aldrig… 
L'oreals volume million lashes! Långa och separerade, älskar borsten!