Mittbena ?
Vad tycker ni om mittbena ? :) Själv tycker jag att det är fint om det är rätt person som har det! Jag funderar på att börja med mittbena då jag tröttnat på min frisyr :P
#1 Jag tycker du passade bäst i mittbena ;) Men det är min åsikt ;D

Jag tycker också det ser bra ut till vissa ansikten. dock tycker jag de flesta inte passar i det faktiskt.
Mvh Ellenfyrkant

Jag varierar mellan mitt o sidbena. Just nu mittbena. Har lugg med.
Ska snart till frissan o då hoppas jag att hon kan hitta på nån annan skoj idé att göra med mitt hår men jag vill ju fortfarande ha det långt…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

På dom som passar i de så är de fint :) Brukar dock krävas ganska långt hår tycker jag för att de ska va snyggt!
#1 Du passa bra i det!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Det är sällan mittbena passar tycker jag. Men på några få så ser det bra ut. Sidbena ser för det mesta bäst ut :)
- Medarbetare på studier.ifokus
#5 Håller med dig, krävs ganska långt hår för att man ska passa bra i mittbena.
När jag har löshåret har jag ibland mittbena, men annars har jag ganska kort hår och passar inte alls i det då.

Snackar vi mittbena utan lugg?

#8 Hehe jag gör de ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#9 Då är jag med!! Hehe!

Det är snyggt på rätt person med rätt frisyr.
Jag har det. Eller där benan råkar hamna, dvs.
Någon mer än jag som inte kan ha mittbena pga virvel? Haha…
#1 Emelie du passar gööörbra i mittbena!
Jag vill ha mittbena men varje gång jag har det säger mina kompisar att jag ser hemsk ut…så jag har inte det x)
haha ja ser ut som en tant med mittbena xD så har håret uppåt åt sidan som tjejen på "onestopplus.se reklamen" på höger sida som dyker upp ibland------------------------------------------------------------------------->
www.strangegirlyouknow.blogspot.com
Jag har lugg så man ser inte min bena så mke.. Men mittbena är det som gäller! ;)