Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 291 ggr
BlackMoon
0

Behöver lite hjälp.

Ska på arbetsinterjuv nästa tisdag. Vad kan man ha på sig? Jag funderar på en tunika - tunikans grund är svart sedan är det mönster med gult, vit och grått. Kan man ha den och ett par svarta byxor. Vad tycker ni? Eller kan ni ge några goda råd? Ska man måla naglarna o i sådan fall. Vilken färg?

Real
0

Vart ÄR arbetsinervjun? ifall de är hos en montör behöver du nog inte måla naglarna:P Men man ska definitivt alltid se fräch ut..
och om de är inom något mode eller vidare antar jag att dom kollar på kläder eller vad de innebär i jobbet.

BlackMoon
0

det är på en skoaffär och känner att jag måste se respektabel ut.

Snuttan2
0

Man bör ju se respektabel ut för alla jobb, men det är väll lite olika vad som är passande för olika jobb :p

Som skoförsäljare tror jag inte det är något fel att ha tunika, men jag skulle fundera på om det är det rätta att ha på just arbetsinterjuvn och inte ha något mer 'strikt' liksom… Tunika känns lite väll/mer avslappnat om du förstår vad jag menar?

Betty
0

jag tycker att du kan köra tunika, för uppklätt kan se FÖR ansträngt ut. Du ska ju inte söka på en advokatfirma. Visst måla naglarna, svart ska väl symbolisera att du är ordningsan/plikttrogen/skärpt oxå läste jag ngnstans. Lycka till!Flört

sofie
0

Jag tycker det låter jätte fint. Och att det passar att ha på en arbetsinterjuv. Lycka till på den! :)

Anne
0

Tunika låter snyggt - men håll naglarna i en neutral färg, ev. bara med ofärgat lack.

Eve
0

Håller med Anne - behåll naglarnas naturliga färg :)

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

sofie
0

Hur har det gått?

Faxlin
0

Exakt, hur har det gått? Berätta för oss. Hjälpte det at jag höll tummarna för dig?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

BlackMoon
0

Jag har fått praktik först o främst i 2 veckor, sen får vi se. Hoppas jag får mer timmar efter det