hjälp!
Hmm.. har en uppsats som ska vara klar på fredag i engelskan som jag inte har börjat med. Vet inte ens vad jag ska skriva om :S. Någon som har ett tips? Gärna något stort, den ska vara ca 5 A4 sidor lång
tack för hjälpen!
eller?
Självklart kan man det, men det kan nog bli lite svårt att skriva annat än egna tankar. Men jag antar att det är som dom flesta andra lite friare engelskauppgifterna, innehållet är inte det viktigaste utan språket :)
- De sju underverken, kommer ihåg att det var en kille som skrev uppsats om detta när jag gick på gymnasiet, tyckte det var intressant som tusan och han verkade ha hittat väldigt mycket info om detta.
Nu vet jag inte exakt vad detta är för länk, tog bara första bästa på google, bara så du kunde kolla. Vet inte ens om jag länkar rätt, blivit fel förr :)
Hur har det gått Eve?