lösögonfransar
:D, nån som vet nån bra ? , som sitter bra o så ..
Andväder du lösögonfransar vid visa tillfällen o så ? , Besvärliga att stäätta På ? (tykker dock JAG attt de verkligen är :P) ,
Sitter de länge ?
Liksom inte kul , alltså tänk ba om mitt i allt så tappar men enna : | haha ,

Jag annvänder sällan mascara nuförtiden, bryr jag mig om att sminka mig ordentligt så har jag alltid lösögonfransar, mascara hjälper inte nog för mig och jag är förtjust i mkt ögonfransar.
De bästa jag stött på är en sort jag inte kan hitta i Sverige, utan köper i London, finns på en smink/teater smink affär som heter Charles Fox, kommer aldrig ihåg vad det är för märke på själva fransarna, kan vara deras egna… Håller iallafall att annvändas flera gånger å håller sig fräscha.
Jag annvänder nästan alltid hela fransrader, inte såna man sätter på frans för frans, det har jag svårt att få det att bli helt jämnt. Att sätta på vanlig frans är väldigt enkelt när man fått upp tekniken för det :p
Har man bra lim, bra frans och sätter på dem rätt kan man sova med dem om man inte sitter å gnuggar ansiktet mot kudden eller nått ;)
Jag har nog som mest haft ett par fransar på mig kanske 4 dagar? Då har jag bara varit riktigt lat, försiktig och velat testa hur länge limmet hållit…
Snuttan2 - Alla frtansar som jag har sett är så himla långa. Är dina också det eller har du lyckats hitta ett par som ser mer naturliga ut?

Jag har både mer naturliga å rejält överdrivna. Beror ju på vart man ska, hur sminkningen ser ut osv…
Är man inne på bra affärer och hittar bra märken tycker jag oftare att det finns mer normala lösfransar, det är däremot lite ovanligare tycker jag… Tror att de flesta mest annvänder lösögonfransar när de vill ha något mer extra, därför finns det väll mer/är vanligare med större och kraftigare…