Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 408 ggr
Johanna
0

trevlig Valborg...

säger man så?..Fundersam

ja,ja… hur som så hoppas jag att alla får en rolig kväll!Räcka ut tungan o ta det lungt m spriten…..Oskyldig

Sandra76
0

Jag önskar detsamma!! Ge er ut och titta på någon brasa!

reddie
0

Detsamma, fast nu är den snart slut.
Hoppas alla hade en trevlig kväll.

Linda
0

Min sambo somnade vid halv tio och jag tyckte synd om mig själv fram till tolv innan jag somnade uttråkad…:/

[slo]
0

Hoho, jag drev runt på stan med en kompis och försökte ragga upp allt vi mötte :D Inget napp dock, undrar vad det beror på Fundersam

Sen har jag insett att jag nog inte ska försöka lära mig åka longboard, även om det ser skitfräckt ut. Somnade vid sex imorse, är riktigt nöjd med mitt valborgsfirande :)

Johanna
0

haha!…. konstigt värre att ingen nappade… Förvånad folk brukar ju inte va såå svåra på fyllan…

Johanna
0

jag är btw sådär nöjd med min valborgs firande.. allt började bra men sen va vi på 2 sååå trista fester o Tess behövde åka hem tidigt för att hon skulle jobba… o Sofia däcka.. haha.. så det va typ bara jag o alla grabbarna…. så tog faktikst en taxi hem redan vid 01…

[slo]
0

Nja… Jag tror vi hade passerat snygging-gränsen just då :P

Men det är väl trevligt med alla grabbar för dej själv ;)

Johanna
0

jo, iofs… har alltid tyckt det varit lättare att umgås m killar än tjejer…. men det är skönt med lite kvinnlig backup oxå..Oskyldig

Benjy
0

min valborg var helt okej. Träffade massa gamla klasskompisar å sprang runt i både rålis å tanto bland alla fjortisarna. Var dock sparsam med drickan, fick mest ta hand om andra. :P