När är ni som vackrast?
När känner du att du är vackrast?
-Själv är jag det när jag känner mig tills fred med något, när jag uträttat en svår uppgift eller när jag är på gott humör.
-Tro det eller ej, jag känner mig som snyggast när jag vaknar!
När är ni som vackrast?

När jag slipper en spegel *ler*
När jag är ute på stan och inbillar mig att jag får blickar.. Det får jag förmodligen inte, men att inbilla sig det är ett sätt att få självförtroende för mig :P

#3 Ja visst e det underbart!
Ha ha jag kan ibland fixa ordning mig bara för att få lite blickar sedan kan jag gå på moln sedan hi hi vad knasig man e:)

#0 Jag tänkte faktiskt oxå: när jag vaknar…
När jag går i skolan o killar visslar. 

/Elin

#6 Härligt! hi hi
Jag är som vackrast när jag är ute i skärgården eller naturen. Foton bevisar att jag trivs bäst där då jag alltid ser pigg, utvilad och fånigt lycklig ut. Vare sig det är vår, sommar höst eller vinter.
Vatten är en sån "styrke-källa" för mig.
Jag får nog också säga när jag vaknar.

På sommaren när jag har en härlig solbränna som pryder skinnet…jag känner mig piggare, gladare och fräshare på sommaren.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

#10 Ja det har du verkligen rätt i!
Denna period e en riktig ful period för mig:/
Jag tror det är precis efter jag fixar min såkallade lugg. Då tycker jag att jag är jätte fin. :P Sen så går jag ut och då förstörs den för att det blåser så mkt. Då är jag inte fin längre =/
/ Sara & Casper

Jag är som vackrast på sommaren med solbränna i lediga sommarkläder och duk på huvvet :D

Aldrig… 

När jag är på bra humör, huset är städat och läxorna gjorda och jag har all tid i världen att fixa till mig, efter det känner jag mig snygg.

olika, men i lördags kände jag mig vacker. uppsminkad, fina kläder och gott sällskap.
E-hjo, Klart du är vacker nån gång ^^ Alla är vackra nån gång :)
/ Sara & Casper
Jag anser att jag är fin när jag fixar iordning mig på helgerna. Då blir det lite smink, lite fixat hår osv. =) Lite snyggare kläder.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag är Aldrig vacker. Jag är ful, ful, ful och mera ful. Jag tror jag är den fulaste som finns. hmm..man vet aldrig.
#19 Jag tror nog du visst är vacker :)

Cevir, nä jag är/känner mig aldrig vacker…
E-hjo, Okej =/ Jag tycker du är vacker på dit sätt iaf :)
/ Sara & Casper
När jag ler.

Säger som Eve (#3) :D O skolan är inräknad ;)
Haha när man är ute på stan och killarna visslar ;)
När jag har tvättat håret, torkat det och borstat så det hänger hela vägen ned förbi höfterna, när jag tagit på mig en korsett som ger mig en drotnings kroppshollning och sminkat upp mig så gubben säger han måste akta sig så inte polisen tar inn mig för att jag ser farlig ut.. ;)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

#22 Naaaaaw vad snällt!!!! *tår i ögat* =)
Vet inte riktigt :P Men när jag vaknar ibland så känns det speciellt på nåt sätt :)
E_hjo, Hehe ^^ Det är ju iaf sant :)
/ Sara & Casper

Efter att jag ducat och jag går runt och myser hemma, men jag håller med #3 också!

Säger som några andra, på sommaren med en fräsch bränna

när jag har varit på gymmet.. hmm är det konstigt?
men jag blir bara så nöjd med mej själv då, hehe:P
då känner jag verkligen för att göra sminka mej o klä mej i fräscha kläder o bara gå ut o träffa folk;)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

när jag är glad eller är med folk jag tycker om :)
och på morgonen möjligtvis.
När jag gick ute i stan häromdagen kom jag på mitt svar på när jag är som vackrast.. När jag går inne i stan, med höga stövlar och jeansen instoppade i dem, en snygg jacka, solglasögon och håret uppsatt i nån snygg knut.. DÅ känner jag mig vacker

När jag är lycklig är jag nog som 'vackrast'
När jag verkligen har ägnat tid åt mitt utseende, eller på morgonen. Det är lite speciellt när man är lite små ruffsig i håret, huden har fått vila (inte haft smink på), man har ett par lite pösiga pyamasbyxor och har lite trötthet i ögonen. Då känner ja mig.. inte vacker men kanske söt xD
Denna bilden var visserligen tagen igårkväll, men jag hade sovit en timme och hade inte haft smink på hela dan så det måste räknas xD Lite ruffsig i håret me.. Hehe
NEj usch, jag kollade igen på bilden.. Haha va inte så söt iaf, inte på bilden .. men ja kände mig söt xP

När jag är nyförälskad då strålar jag enligt mina vänner själv har jag svårt att se mig som vacker någon gång.

#41. Håller med.
Eller om man är med någon som verkligen uppskatter en :P

Jag är nog som vackrast när folk slipper se mig. När jag är ensam hemma.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag är vackrast när jag tänker på människor jag älskar! 

Dagen efter ett body pump pass eller dagen efter min vecko-peeling-och-ansiktsmask.

När jag står i hallen redo för utgång. Sminkad, plattat hår, snygga kläder och en aning onykter…
Annars är jag inte särskilt vacker.. =)
Jag är snygg (ej vacker :P) efter några öl, hehe =) Men vacker… Nja, det vet jag inte om jag är nån gång :P

åsaF: Meeh det där lät väl inte så kul? Du ska ju inte gömma dig, ut och showa dig istället! :D
När man har självförtroende tycker jag att man ser extra bra ut.

#48: Låter inte så kul kanske. Men det är i alla fall sant. ;-)
Audiatur et altera pars
jag känner mej vacker då jag har mina underbara kompisar hos mej.. haha :D och då skit heta killar flörtar med mej :D som typ igår på pendeln :D

Jag känner mig nog vackrast när jag efter en hård och skitig arbetsdag kommer hem o möts av en jätteglad kille som öser över mig komplimanger om hur vacker jag är. Det är som om allt skit på mig försvinner o jag skiner som solen =)

#49.
Sant? Pff tror jag knappast!
åsa, jag tycker du ser jätte go och snäll ut.. så du ska bara vara tyst!!!:D

När man är förälskad eller känner sig sexig…

#52: Du skulle bara veta :-)
#54: Tackar, fast det är inte helt sant. Fast jag är nog rätt snäll ibland i alla fall. ;-)
Audiatur et altera pars

åsa..!! du är inte ful! och hur snäll och gullig som helst :) säg inte så!