Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettnaglar
Läst 1567 ggr
[Momiji]
0

Nagellack - Dusch?

Har ett litet problem. Varje gång jag duschar blir nagellacket förstört. Lossnar längst ut på tippen av nageln o.s.v. Vad kan man göra för att undvika detta? Någon som har något tips?

MissInAction
0

Använder du topplack? Annars är det mitt tips Glad
Depend har ett som ger en blåaktig nyans, det gillar jag inte.. men bryr man sig inte så funkar det. Annars har Mavala ett som är klart.

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Momiji]
0

Det har jag inte testat, får ta och köpa ett och använda nästa gång jag fixar  naglarna Glad

MissInAction
0

Ja prova det! Ett eller gärna två lager brukar räcka rätt länge för mig och jag tvättar händerna ofta Tungan ute

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Momiji]
0

Det låter ju perfekt Glad

busigdemon
0

Har oxå detta problem oavsett om jag har topplack eller inte. Jag gissar att det är för att mina naglar är så mjuka och vattnet gör det ju inte bättre så att säga.

Köpte en nagelstärkare och naglarna blir stenhårda! Så först nagelstärkare, baslack, färg, topplack. FÄrgen håller nu bra i duschen o så, men vid slag på nagelkanten eller så så slås de av lättare så att säga istället för att bara bounca tillbaka.

"Din verklighet är inte Min verklighet"

[Momiji]
0

Okej, ska kanske testa med nagelstärkare också då, tack för tipset Glad

Ellenfyrkant
1

nagelstärkaren från depend gör susen för mjuka naglar. Även topplack är viktigt som en avslutande finish.

Mvh Ellenfyrkant

ladymiss
0

#7 vad heter nagelstärkaren från depend?`

www.strangegirlyouknow.blogspot.com

Ellenfyrkant
0

#8 "depend nagelstärkare" bara. ;) en större burk med genomskinligt lack.

Mvh Ellenfyrkant