Grå randig tröja?
Någon som vet vart man kan hitta en gärna mörkgrå/grå långärmad tröja (stickad som tunn går bra) med ränderna lodrätt och med hög krage?
Letar liksom efter en tröja som man kan ha en skjorta under och en slips till. Den ska gärna se ut att vara av herrmodell. Men kanske finns på kvinnliga avdelningen också?
Jag ska nämligen vara en lookalike till denna karaktär och behöver någonting liknande.
Har storlek S i dammodell och XS i herrmodell (om det hjälper något). Det ska gärna gå att köpa via websida, men också i Göteborgstrakten går bra.
Snälla, någon som kan hjälpa mig? Har två veckor på mig att fixa detta innan eventet. *panik*
Hittade denna men det står att den är svart, medan bilden är mörkgrå. Vågar inte beställa den. (Dessutom är den lite för stor…)

Tycker nästan det ser ut som en randig skjorta med vit krage o ärmslut. Det kan du nog hitta i nästan vilken butik somhelst som säljer skjortor. Jag har sett det ofta men inte i exakt den färgkombinationen du vill ha.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#1: Ah! Ja, där sade du något! Vilka butiker skulle kunna sälja dessa modeller då? Jag är så dåligt på sånt här för jag shoppar typ aldrig nästan. Eller om man köper två (en grårandig och en vit) och syr ihop delarna så att det blir som på bilden?

Dressman och HM är ju värda att kolla på först för de brukar ha vettiga priser.
I Linköping finns det en skjortbutik där jag sett flera färger och mönster i just denna modellen med vit krage och ärmslut men jag minns inte vad den heter…Ligger i Gränden iaf, ska se om jag kan komma på det.
#3: Ah tackar! Om du kommer på andra affärer så hojta till. Behöver all hjälp jag kan få.
I Linköping är det ingen idé att kolla i eftersom jag inte kan ta mig dit. Bor i Göteborg. 

#4 Tänkte mest om det var en kedja så att den kanske fanns hos dig med men jag kan inte komma på vad den heter…

MR of Sweden kan det vara jag tänker på förresten…