Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: smink
Läst 1729 ggr
[crashpapercut]
0

Bra mascara

Jag letar nu efter en bra mascara som ska vara i färgen svart. Jag vill gärna att den INTE ska vara vattenfast. Så är det någon som har något bra förslag? :)

[FruStein]
1

Ja, Lash Queen Feline från Helena Rubinstein är jättebra. Man får långa separerade ögonfransar.

Cinta
0

volume million lashes e en riktigt bra mascara!

finns också i "extra black"! Glad

JustMySelf
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

MaxFactors Masterpiece Max är bra :)

L'oréals Lash Architect är också bra, men den tar lite tid att vänja sig vid

mongomai
0

Tycker också att Max Factors Masterpiece är bra.

Rekomenderar även Maybelline Define-A-Lash, det är den gröna jag har änvänt och är nöjd med och den ska ge längre fransar. Den rosa sägs ge volym på fransarna men den har jag ej testat :)

Siimbaa
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Min favorit är False lash effect från Max Factor :) Ger faktiskt nästan lösögonfranseffekt.

NagelLack
0

maybelline newyork : the falsies volum express mascara!

MissInAction
0

Nu använder jag också den som #1 rekommenderar.
Men det är på grund av att favoriten Diorshow från Dior, som jag har köpt i fler år nu, visade sig vara torr senast jag köpte Obestämd Jag gick tillbaka med den och de höll med, samt att de öppnade en till för att testa.. den var likadan… och nästa var också torr. Jag vet inte om Dior helt  enkelt har ändrat formulan eller om det var något fel på just de produkterna..?? Jag köper vattenfast och de är ju lite annorlunda i konsistensen än de som inte är det, men den brukar ändå vara krämig. Så nu testar jag också Lash Queen Feline och är nöjd, men skulle ändå gå tillbaka till Diorshow om den inte var torr.

Om jag behöver tänka på min budget så älskar jag Lumenes Blueberry Curl mascara. Den har en såndär liten borste som en del inte gillar, men jag tycker att den lägger på maskaran helt underbart… överallt och det blir ett superfint resultat. Tycker där att den icke-vattenfasta känns finare.

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

frida51
0

Gladface  volumizing mascara är super bra! det biödas inga klumpar, oh ger kånga fylliga fransar