Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 2653 ggr
Annaaaaa
0

Nyx?

Nå, hurdant är Nyxsminket?

JMax
0

Aldrig hört talas om…Heter märket bara Nyx?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Annaaaaa
0

Ja, nyx. =) Sett det på Maxi och det är inte jätte billigt, fina färger på ögonskugga, men vill veta om det är nått att ha =)

Birke
0

2 Man brukar säga att kvalitén hänger ihop med priset. Jag har aldrig provat, men ngn måste vara först - så kör hårt ;)

soetisen
0

Nyx kan du hitta på bland annat Nelly och Tooice också. Har dock inte provat deras smink själv, men har läst bra saker om mascaran iallafall :)

- Medarbetare på studier.ifokus

Birke
0

#4 Vet du om maskaran är billig? Kanske kan spara in lite pengar där om den håller samma kvalité som budget maskarorna på H&M osv.. :P

soetisen
0

#5Tooice finns den för 99 kr såg jag :)

- Medarbetare på studier.ifokus

Birke
0

#6 Kanske får prova nästa gång det är dags för ny maslara :P

Birke
0

Har kollat runt lite på sajten som #6 länkade till, och jag fastanade inte för ngt speciellt. Värt att prova kan jag tänka mig vara ngt läppglans (mega shine, lr vad det hette), maskaran och ögonprimer. Gillade inte färgerna speciellt mkt..

Fiona
0

#3 Att kvaliteten hänger ihop med priset är långt ifrån säkert! Personligen tycker jag att de är roligare att köpa fler billiga saker än en dyr :) Då kvittar de om de är lite sämre!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JMax
0

Birke kolla bjuti.se jag såg att de hade en naturlig mascara där!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Birke
0

#10 Tack

Annaaaaa
0

Hittade denna sida

http://www.cherryculture.com/index.php

Dom säljer nyx smink BILLIGT! Jag ska beställa, haha.

Machiavellism
0

beautyjoint.com säljer NYX ännu billigare :)

MissInAction
0

Jag köpte nyligen två ögonskuggor samt ett rouge och en jumbo pencil från NYX (på nelly.com) och jag är jättenöjd med skuggorna och rouget! Pennan har jag bara testat en gång och den var jättefin men jag måste prova fram lite olika looker Glad

Rouget blandar sig jättefint på kinderna och ögonskuggorna också, lätta att jobba med och de är välpigmenterade och sitter bra. Jag tycker de är helt klart värda sitt pris och jag känner inte att jag kompromissar med kvalitet.

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland