Ugg's
Jag är en av (kanske) få som faktiskt gillar Ugg's. Och beställde mej ett par nya fina med snörning från uggstopinternational.com.au och hämtade ut de på posten idag och anade oråd redan när jag tog emot paketet, de var förpackade i påse och inte kartong…ajaj, kommer hem och öppnar och ser direkt på märket bak på hälen att dessa kan inte vara äkta (jag vill gärna ha äkta vara när det finns märkesgrejer och man vill köpa märkesgrejer) jämförde dessa nya med mina äldre som är just äkta och såg direkt att det var stora skillnader! Blev riktigt besviken på mej själv att jag inte kollade hemsidan extra noga innan jag besällde! Nu komer jag förmodligen försöka sprätta bort fakemärket på mina nya för det finns inget värre än fakemärken! Hellre inget märke alls då!
Så funderar ngn annan på att köpa riktiga Ugg's, gör det inte från den sidan jag beställde ifrån!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tog de överpriser? Annars borde du kanske reagerat över priset om de inte var äkta. Tråkigt när det händer. Öppet köp? Varför inte beställa direkt från ugg själv istället eller någon känd återförsäljare än från någon "återförsäljare" man inte har koll på?
Mvh Ellenfyrkant
Nej inga överpriser, priset var "normalt" mot äkta Ugg's. Skorna har kommit från Australien så jag tänker inte skicka tillbax de för då blir det väl massa tråkiga avgifter hit o dit, jag har sprättat bort fake-märket så nu är det ett par "no name-skor" 
Det finns ju en hel djungel på nätet som säljer Ugg's, både falska och äkta och hade jag bara kollat lite extra noga på fotona på skorna hade jag sett redan då att märket inte var äkta, men men då vet jag det till nästa gång!