Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 1006 ggr
[LilleSkutt080801]
0

Vilken stil?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har aldrig haft en stil riktigt… känner mig lite efter med utseende, sminkar mig aldrig, gör aldrig nåt med håret, har inte ''fixat'' ögonbrynen, och så tar jag alltid det som ligger längst fram i garderoben(om det inte är alldeles för ''katastrofalt''). Jag har ingen smak för mode så jag behöver all hjälp jag kan få. Vilken stil borde jag ha ungefär? Vill synas lite mer men inte sticka ut för mycket, iallafall inte på en gång eftersom jag varit väldigt osynlig i 8 år :P Bilden är tagen i våras, men jag ser väl ungefär likadan ut nu, vet att jag inte är så snygg… menmen :)

[Siimsloverr]
0

Hmm… Det kan bli svårt..!

[LilleSkutt080801]
0

Hihi förlåt SkämsOskyldig

Fridaaaa
0

Ta det du tycker är snyggt, inte vad som är inne för tillfället.
Bättre att skapa sin egna stil än att se ut som "alla andra"

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[LilleSkutt080801]
0

De e just det som är psoblemet, jag vet inte vad jag tycker e snyggt Förvånad

[westerlind]
0

1. Du är visst snygg! Du ser ut att ha ett väldigt fint ansikte på bilden.

2. Kolla runt på bloggar, oliak hemsidor, lookbok.nu (min favorit!) och spara ner bilder på datorn. Jag har en mapp som heter Inspiration där jag sparar ner när jag hittar ett plagg jag gillar, en outfit, en stil eller bara små detaljer som en ögonskugga. Sedan bläddrar jag igenom mina bilder när jag inte vet vad jag vill ta på mig, hur jag vill se ut. Rensar och raderar och efter ett tag får man fram det man tycker allra bäst om och kan plocka bitar av det och skapa sin egen stil. Du kanske ser ett samband med de bilder du väljer ut, bohemiskt, rockigt, mode… bygg på utifrån det!

3. Gå i affärer! Inte bara de affärer du kanske brukar gå i, utan något nytt. Kolla, kläm och känn och prova. Ta kort på dig själv i det du tycker om.

Lycka till!

[LilleSkutt080801]
0

Okej, tack! Skrattande