Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 1696 ggr
Ribessa
0

Stil på mig?!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som jag velat fram och tillbaka alltså. Och jag vet att jag altid kommer få höra "ha det du känner att du gillar och trivs i". Men jag tycker att det blir så… brett. Då blir det bara vanligt tråkigt och jag går där och känner att.. Jag är bara… nått? Jag skulle vilja ha en stil, som passar mig, så jag kan tänka efter. Så jag har en liten riktlinje, äh, ni förstår va? (:

Vad tycker ni jag skulle passa i?

soetisen
0

Jag tror du skulle passa mer åt det rockiga hållet. Men vad tycker själv för stilar är snygga? Gillar du när det är lite mer åt det extrema hållet eller vill du gärna ha det mer neutralt? Det är lättare att hjälpa till om man har något att utgå från :)

Jag själv tyckte jag hade en tråkig stil för några år sedan och visste inte riktigt vad jag ville ha på mig, men efter att ha testat mig fram och insett vad jag själv gillar och tycker är snyggt så trivs jag med stilen jag har nu.

- Medarbetare på studier.ifokus

Ribessa
0

# 1 - Jag tror det nog jag med.. Faktiskt. Jag gillar det mer neutrala hållet, men ändå ha som, en riktlinje. :) Det blir nog mycket roligare så, och lättare att shoppa grejer, när man et vad man ungefär ska titta efter. :)

Fridaaaa
0

Jag tar på mig det jag gillar, skulle säga att jag är mer åt rockhållet.
Tror jag med du hade passat i :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

soetisen
0

#2 Ja skulle nog rekommendera att du skaffar accessoarer som piggar upp stilen isåfall. Typ nitarmband och liknande om du vill ha det rockigare, snygga halsband, en snygg utstickande väska o.s.v. Då kan du ha en neutral klädstil men att den inte kommer kännas lika "tråkig" om du har massa roliga/fina/coola/vad du nu vill ha - accessoarer :)

- Medarbetare på studier.ifokus

Ribessa
0

Okej, ja, tack, ska tänka på det :)

Arinya
0

skapa en egen stil som är unik, inget tråkigt med de. varför va som alla andra?

Fiona
0

Håller med ovanstående om rockig. Känns det som för mycket att köra på en hel rockig stil så blanda in lite fina material, söta toppar med mera. Kika runt på inspirationsbilder och se vad du faller för mest

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg