Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 1752 ggr
bubbelbubbel
0

mascara

jag är en maxfactor nörd, har alltid varit, och har haft himla svårt att släppa och prova nått nytt, så idag, tog jag tillfället i akt och köpte mig en ny mascara, dock en maxfactor, men en masterpiece.

någon som använt den ?

bubbelbubbel
0

mmm…nu har jag provmålat.
och för mig som har tunna fransar, så var den mycket braa..
ett bra köp med andra ord..

Pernilla
0

Nejp, här är det just nu Lancomes Fatale som gäller… Himla pillig först, men nu börjar den funka finfint (efter en vecka av att se ut som en panda…)

bubbelbubbel
0

hihi, panda :)
(jag är pandafadder ;) )

Mandysan
0

Jag har en MaxFactor 2000 calorie… Det är den sämsta mascaran jag någonsin har ägt.. Det blir bara klumpigt och mascara i halva fajset:S

[mjuue]
0

#4 Konstigt.. det du säger. För jag har den också.. jag tycker den är otroligt bra. Men det är ju väldigt annorlunda från person till person..

Mandysan
0

#5 Jaa det är dwet verkligen…

bubbelbubbel
0

mandysan, jag hade den innan, och var rätt nöjd med den, så pass att jag köpt ett par..;P
men den nya är absolut bättre. mycket bättre borste..

E_hjo
0

bubbelbubbel, är det en tät borste?

bubbelbubbel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det är en tunn borste…
kan ta en bild :)

det är ju knappt några borst eller vad man kan kalla det för längst fram, det är bra, inga klumpar på dom tunna innersta fransarna…:)

Pia
0

Usch, jag tycker Masterpiece bara klumpar sig, ger varken volym eller längd och kladdar. Inte mascaran för mig.

Der är verkligen ursvårt att hitta rätt mascara tycker jag. Nu ha jag ialla fall köpt Diorshow ultra. Invigs på semestern, hoppas jag blir nöjd:)

Anne
0

Meh, Pia, dumma dig.. jag som bara hört gott om Masterpiece och helt hade riktat in mig på den. Suck.

Pia
0

Oj sorry, Anne, men jag blev faktiskt riktigt besviken… För jag hade ju också bespetsat mig på något riktigt bra "the One"…:)

E_hjo
0

Är det den med borsten som är gul utan smink?

bubbelbubbel
0

inte en aning e_hjo, har inte tvättat av den ? ;)

men anne, du kan ju testa ändå ;) du kanske är som jag, och gillar den ? :)

E_hjo
0

Hehehe =)

Anne
0

bubbelbubbel, jo, förhoppningsvis :) Det är den enda mascaran jag har lite förhoppningar om :) Eller ja, jag har ett par Clinique på väg också, köpta på Ebay. Inser ju att min älskade Diorshow är slut, slut. Och jag är sådär jobbig att jag inte gärna köper samma, för det kanske finns nåt ÄNNU bättre därute.. En ständig jakt :)

yoanna
0

masterpice mascaran funkar bra, men fransarna blir inte så jätte vsarta fast man har den svarta. ja brukar sätta på en annan när den har torkat då blir de mk bättre :)

bubbelbubbel
0

nu har det ju kommit ännu en masterpiece. med röd borste.
så ja e_hjo, jag har den gula..:)

E_hjo
0

Hehe Okeeej  =D

yoanna
0

nu när ja får pengar ska ja köpa den svarta masterpiece maskaran, den verkar vara bra :)

juliapettersson
0

Jag håller på att spara ihop till Diorshow och hoppas att jag ska bli frälst och slippa leta något mer :-)

bubbelbubbel
0
Pia
0

#21 Diorshow är SÅ överreklamerad, tyvärr…

juliapettersson
0

#23, jasså? Förvånad Jag som tyckte den var så kanon när jag testade den… Något tips på en annan som är bättre?

o__O
0

Om du har testat den och den är bra, så varför inte köpa den? Det är ju så olika vad som är bra från person till person.

Johanna
0

Jag har både den gula o den svarta o är jättenöjd med båda!.. brukar ha den gula till vardags o den svarta till fest o så.. :)

bubbelbubbel
0

så det finns en gul, röd och en svart masterpiece då.
oj så mycket jag inte kunde. haha

CarroS
0

Jag brukar testa lite alla möjliga mascaror, är inte så rädd för om den inte ska vara bra eftersom jag har rätt långa och tjocka ögonfransar redan innan. Men försrtår att det måste vara rätt jobbigt att hitta ngt riktigt bra om man har ljusa o tunna :/

Milli
0

Masterpiece funkar verkligen inte för mig, blir bara klumpigt.

Rosaparaply
0

Nu kör jag den nya Masterpiece Max mascaran (dvs den svarta) men jag vet inte om jag märker någon skillnad mot den "vanliga" (dvs den gula). Det jag tycker är negativt med både den gula och svarta är att de tar slut väldigt fort..

bubbelbubbel
0

jag förstår inte varför den kallas den svarta.
den gula är ju "den gula" eftersom borsten är gul.
alltså borde den svarta vara "den röda" eftersom borsten är röd ?…..eller ?

Johanna
0

#31.. haha.. sant det ju…..Cool

Alicia
0

Jag andvänder H&M's mascara. Den funkar bra för mig (;

jn84
0

Jag gillar också Maxfactor. Mest för att det är enkelt att tvätta bort, tvål och vatten funkar utmärkt, utan att den kladdar eller rinner i regn eller vid tårar =)

Ska satsa på den nya Masterpiece när min gamla är slut. Är ju kanonnöjd med den gamla, så den nya måste ju vara ännu bättre? =P