Favorit färg på nagellack?
Vad kommer ni köra på för färg på naglarna i vår?
Jag har ett nagellack som är stark korall och det kommer jag använda flitigt så fort jag fått lite mer färg.Jättesnyggt!!
Sen kommer jag nog använda svagt rosa också.
Rött är en favorit just nu. På bilden använder jag ett nagellack från oriflame i färgen Passion red. Mina naglar är inte i bästa skick då jag är mammaledig- men jag tycker att man får vara oglamorös då och då ;)
Du gillar oriflame hör jag;P
Jag tänkte se vad jag har egentligen. Dom står kvar i mammas skåp. Så får se, har inte råd att köpa ny just nu:P Hoppas på att de finns nån rosa.. för vill måla mina tå nalgar med de.. hihi, tyckte de såg så töntigt sött ut när jag såg de på en tjej. På naglarna blir de nog bara genomskinligt.. gillar inte färg där.. men kan ju alltid prova.
Jo, jag är en oriflame tönt:)
Deras produkter passar mig, sedan så bor jag i en liten stad och jobbar lite extra med att sminka folk, lite hudvård och så…
Det går inte att erbjuda dyra märken.
Jobbade med en tjej som hade i.d…det fungerade inte helt enkelt, plus att en del inte tålde produkterna :(
Det ska vara bra , prisvärda produkter. Och jag som handlat så länge av dem beslöt att testa på kunder också. Och de är jättenöjda. Nu är jag ju mammaledig och jag får begränsa mig, jag har inte tid med alla:)
Men jag har även andra favoriter oxå. Gillar Estée Lauder skarpt!!

Jag har nog ingen uppenbar favortfärg på nagellack, det enda jag inte alls gillar är metallic/glittriga/drar åt orange-nyans.
Mavala använder jag mest, finns så många bra nyanser plus att flaskorna är så små så man eventuellt hinner använda slut på dem…
Rosa, mörkgrönt, blåbärsblått, vinrött, mörkrött, babyblått, brunt är några färger jag gillar ialla fall…:)

Jag gillar svart nagellack ;) Ljusrosa kan också vara snyggt, Jag brukar mest ha genomskinligt(stavning?) nagellack. Det är det enda jag har.

Röda
Nån ljus blå färg :) Jag älsakr blått 
/ Sara & Casper

Tycker om mitt klarröda nagelack, snyggt när man bara har svarta kläder :)
Annars gillar jag genomskinligt :)

Jag gillar blå. Blå e ju min favoritfärg men jag gillar inte blått nagellack ;)
#2 du får gärna komma och sminka mig;)
#7 hehe, ja de har du rätt i. Är skit snyggt med rött och svart. men när man byter kläder får man ta bort nagellacket då?:P

Favorit…. tror att det är lättare att säga vad jag inte skulle lacka naglarna med. Och då är det grönt, gul o orange.
Sen mera mörka färger på höst och vinter, mera ljusa färger på vår och sommar.

jag e tråkig, kör med nagelförlängnig gjord på salong.. så de blir fransk manikyr :P
#9 sminkar så gärna:)
#11, du är inte alls tråkig. Jag går (gick-är mammaledig nu och har inte tid) till nagelsalong ibland. Att få lite nya tips och att någon annan tar hand om naglarna åt en. Lite lyx i vardagen.
Fransk manikyr, oavsett om de säger att det är "ute" så är det klassiskt-det blir aldrig fel- man kan ju ha en massa roliga färger där med;)
#12 åhh.. vart bor du:P
I vimmerby;)
ceris, rosa, rött & silver. favoriten är fransk manikyr!

ja korall är jättefint men silver och ljus rosa är också supersnyggt :)
#14 okej jag bor i norrköping.:P
Tusan jag titta igenom mina nagellack.. och hade bara genomskinliga kvar:( så nu får man väl ta och köpa rosa ändå då:P Hade nog kastat dom andra.. dom blir ju tyvärr gammla dom med.
Ljust rosa kan också vara fint :)
/ Sara & Casper