Linda Rosing
Helt sjukt men nu läste jag på www.aftonbladet.se att det var nya skandaler med hennes Fadde…

när är det inte nånting med dom 2??
Vad hade hänt denna gång då? :S Det kan ju inte vart nånting nytt isf.. fom har väll nästan redan haft alla problem?
/ Sara & Casper

anhållen för nånting va?.. läste bara snabbt..
polisen hade väl planerat o gripa honom länge?

#5 Ja jisses snacka om B kändisar…den ene hade ju inte varit "känd" utan den andre :o/
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

haha.. ändå är dom ALLTID aktuella med nånting…
#9: säg inte att du försvarar dom där två

#9 Det var precis det jag menade i mitt inlägg…Linda blev "känd" genom BB och Fadde genom sin krog…men det är inte NU först som de verkligen har kommit upp på löpsedlarna = den ena hade inte blivit mer "känd" nu om det inte varit för den andre!
Du undrar varför vi hugger rätt skarpt mot dig ibland…kan det bero på din lite halvtykna attityd du håller dig med vissa gånger. Det är många gånger du som drar igång och det är klart vi reagerar då!
Hmm sedan skriver du _"Har du lust att kontakta mej privat eller? Du är tuff där du sitter bakom din dator och hackar efter allt och alla." _I den kommentaren framhävs det att du vill ha fysisk kontakt i princip, steget är inte långt till "Olaga hot" vilket är brottsligt.
Det finns ingenstans där det står att modell_flickan vill ha fysisk kontakt…hon skriver dessutom "Hör av dig till mig privat vet ja"…hur får du det till att gränsa till olaga hot??!
Känn dina lagar innan du börjar briljera med dom!
men snälla richard, vad har det tagit åt dig ?
i en tråd får du klanka ner på carolina gynning, men när linda rosing nämns, ja då blir det helt andra bullar ?

#20 Du är 15 år och ingen direkt livserfarenhet…jag är mer än dubbelt så gammal som du och har hunnit med att skaffa mig hyggligt mycket mer erfarenheter både privat och i arbetslivet, bl.a som väktare = juridik och lagar hör till utbildningen!
Vart kommer dina juridiska kunskaper ifrån ?
Jag förvånas att denna killen fortfarande får hålla på!!!
jag blir ändå förvirrad richard, för du skriver skit om carolina gynning, att hon enligt ditt tycke skulle sälja sex, så vem är det som borde "lägga ner med skitsnacket" ?

#24 Att älta är att fråga samma saker om och om och om igen…jag anser inte att jag ältar när jag i endast 2 inlägg ifrågasatt dina juridiska kunskaper och ditt allmänna hyffs!
Din brist på svar till mig bevisar tydligt även det jag redan visste, du har inga juridiska kunskaper för hade du det skulle du försöka briljera ytterligare en gång!
Jag håller med bubbelbubbel i #25 och undrar också varför vi inte får säga något om Linda Rosing (som för den delen är betydligt oskyldigare än vad du hävt ur dig) medans ditt kränkande inlägg om Carolina Gynning var tydligen helt på sin plats!
Du har riktigt lyckats sätta foten i munnen nu..hur sk adu klara dig ur detta kan jag undra utan att sjunka ännu lägre??!
Jag avslutar nu detta, för du kan uppenbarligen inte föra en diskussion och vara saklig utan att bli tyken…ett till bevis för din omognad!

Dags att låsa denna tråd, kanske…?

Oj oj, varför tror ni att medierna skriver om dom? Ni ser ju bara vilka diskussioner det blev här…

Jag har inte läst en enda artikel med Linda Rosing… så jag har nog missat en hel massa =) Iof spelar det inte nån roll, jag orkar oftast inte läsa tisdningar, och speciellt inte skvallerpressen. Fadde vet jag inte heller vem det är =)