Träningstips?
Hej, jag ser att ingen har skrivit om träning! Tråkigt, för det är ju så att träning också är glamour! Även om det inte verkar så glamouröst att gå ett svettigt gym, men du kan ju göra övningar hemma. Träning KAN vara kul!
SÅ skriv era bästa träningstips så kan man ju hjälpa varandra!
Jag har en jättebra hälsosida:
Den finns som tidning också.

testa olika saker. joggade regelbundet i ca 4-5 år. blev trött och började gymma i kanske 1-1½år. tröttnade. så nu spinner jag, kör lite cor och blandar det med bodycombat och bodyattack. kul att testa något nytt.
när jag tyrketränade ändrade jag mitt program regelbundet, då för psykets och fysikens skull.
men att läsa inspererande bloggar och tidnigar hjälper alltid. att han pushande männikskor runt om än är bra. lättare att träna och tänka sunt och pokjvännen också gör de.
en del tränar bättre med en träningskompis, så testa de…
belöna dig med något - ex. om jag tränar två ggr denna vecka så köper jag den där tidningen, spa masken etc.
ok, tack för tipset!
Vattenaerobics!

Jag vet inte direkt om jag har några tips. Själv lever man ju på godis och ingen vanlig mat :P Jag tränar friidrott för det är så jäkla kul och så tränar jag för att träffa mina kompisar :) Bryr mej inte så mycket om kroppen den få va som den är :P
/Elvira :D

Den träning jag gör hemma är väl inget att skryta om..
Gör situps på kvällarna. Sen så rider jag någon dag i veckan, går med hundarna och det vanliga som hör till häst och hund.
Varierad träning är den bästa (och roligaste) träningen enligt mig =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Att hoppa studsmatta, jätte bra träning och jätte kul! :)
det beror ju på vad man vill träna men tränar man magen ska man ju undvika att bara göra vanliga situps. gör man bara det så kommer man tillslut se fet ut. och vanliga situps ger inget resultat på nedre delen av magen.
man bör göra olika magövningar:
- Situps
- Sneda situps
- Benlyfft ( ligga på rygg och ha benen sträckta rakt ut och föra dem upp och ned, då tränar man de nedre magmusklerna.)
- Och sedan en sak som ja inte har något namn på men man ligger på rygg har benen rakt upp i luften så man ligger i 90 grader, och sedan föra tårna mot taket så att rumpan lyfter ca 5 cm från golvet bara.)
dessa saker ger bra resultat om man gör dem regelbundet.. :)
Variera träningen! :) Ut i naturen och jogga eller vad som helst nu när det är så härligt vårväder, de kan jag rekomendera!

för att komplettera #8
du kan aldrig punkförbränna på ett ställe men du kan punkträna
vill du ha synliga magrutor krävs mycket kondition så du går ner och förlorar fett (men kom ihåg att inte ta de till en sjuklig gräns). sen till de kan du göra övningar
#7 Det är det verkligen.. Men det finns risker.
Har man aldrig haft studsmatta förr och tooookhoppar från början så sliter det väldans på svanskotan har jag hört, tänk alla stötar. Så man får hoppa med förstånd i början ;)

Fotboll!
Den roligaste & bästa träningen enligt mig 
#12 Håller med dig… Fast det får nog komma på en andraplats täääätt efter ridningen ;)
Oj, ok, tack för alla jättebra tips! #12 och #13, jag gillar inte direkt fotboll, men tack ändå! Dom flesta har nog sagt ändå att man ska variera och så. Så jag ska ta vara på tipsen och se hur det går:)
gymnastik!! Det förbränner allt, då du använder hela kroppen. (lär dej stå på händer, hjula, gå upp i brygga mm) och sedan stretcha rejält efter :)
Jag joggar/powerwalk några gånger i vecka. Vädret styr nog faktikst det, är rätt så kräsen ;) Ibland blir det 3 dagar på raken & ibland varanandag, annars så rider jag rätt så mycket & det är motion..
Hundar har man oxå, sedan hade jag tänkt att cykla 1h om dagen ^^
Att jogga är hur skönt som helst, speciellt om man har ett jobb var man sitter framför datorn dagarna långa :)
#15: Tack för tipset! Faktiskt så började jag i cheerleading vääldigt kort efter att jag skrev det här. Det har varit jättekul och inspirerande för mig, och vi tränade mycket gymnastik. Jag älskar verkligen mitt lag! Jag slimmade ner väldigt mycket efter det.
#16: Tack!
#17: Tack, kul att du gillar det :)
Själv tränar jag nu pilates och HIIT-träning. Älskar det!
Puss!
Be strong!
#18 Ja, jag går också i cheerleading :) Vilket lag går du i? :) Det är den bästa sporten för att bli vältränad och smalare :)

För mig är det fotboll som gäller! När man gör något som är kul märker man ju inte att man tränar men gör även lite mag och ryggövningar gör jag hemma, då det är mest kondition med fotbollen.
När det är uppehåll springer jag själv och powerwalkar. Inget jag tycker är jättekul så jag rekommenderar nog ett gympass på friskis och svettis. Massa olika pass och träningstilar man kan prova på. + att man har en tränare som hjälper och pushar en ;)

Peppande musik! :D
//Ellen
#19: Jag gick i CFA från Umeå. Men nu har vi tyvärr flyttat, så jag kan inte vara med så mycket längre :( Dd?
:) <3
#22 okej, åh vad tråkigt. Jag går i Skövde duchess.
#23: Åh, ok! Visst var ni på RM??! Vi var också det :)
#24 ja, åh vad kul, hur gick det för er? :)
#25, jaa du :) Vi kom 8:a av 9 lag. Men vi är ändå väldigt stolta! Vi tävlade i Senior Fortsättning. Ni då? :)