Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: naglar
Läst 917 ggr
Cazzos
0

Vilken nail ramover ska man använda?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tja!

Jag är ett riktigt freak när det gäller mina naglar, vill alltid ha de finaste naglarna i klassen och jag försöker hålla dem långa och se till så att nagelbanden är fina.

Jag har hört att nagellacksborttagningsmedel med olja inte är något vidare för naglarna, vet ni vilket märke (och produkt) man ska använda istället som är "bättre" för naglarna? Obestämd

[rightPAW]
0

Jag är också lite av ett nagelfreak, är besatt av nagellack och håller mina naglar snygga och jämna. Men jag använder aceton och det funkar ju bra. Fast även om mina naglar var fula på ytan skulle det aldrig synas, går aldrig utan nagellack haha.

[mjuue]
0

Går nästan aldrig utan nagellack heller! Mina naglar håller bättre med det och vill ha dom fina med (a) :) Sen filar man ju lite då och då för att dom inte ska gå sönder/flisa sig eller nåt.. Jag använder Gunry's nagellackborttagning, den med aceton och conditioner. Den luktar maffigt gott och tycker inte den förstör naglarna på nåt sätt :)

Karmatarerskanise
0

Är det inte aceton som inte är bra för ozonlagret, eller är jag helt ute och cyklar nu?

Cazzos
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag använder Aceton med olja och jag märker att naglarna blir lite torra av det.. men sen så använder jag en nagelbandskräm och det verkar återfukta naglarna lite också Skrattande

evawennman
0

Aceton torkar bara ut nagelbanden. Ingen aceton för min del!