Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 2146 ggr
Sirocco
0

Neutrogena Visibly Clear?!!

Jag har använt Neutrogenas Visibly Clear nu i ca, 5 dygn morgon och kväll. På kvällen har jag även lagt på ett lager olivolja för att återfukta om ni fattar a! Jag själv har hört mycket gott om den i olika trådar och många säger att den är jättebra och verkligen funkar.

Men tyvärr känns det som att den bara har gett mig fler finnar. Jag upptäcker nya osv. Har det något att göra med hur ofta jag gör det, att jag använder fel återfukting??! Eller är det bara ett sätt för huden att vänja sig mid produkten!?

Kramar / Julia (=

[Mharya]
0

När man börjar använda en ny produkt bir det ofta så att man i början får mer finnar och sedan börjar dem minska. Så blir det i alla fall oftast för mig. Prova ett tag till och tycker du inte dem försvinner så kanske du borde byta produkt.

Sirocco
0

Hur länge ska jag hålla ut?

Kramar / Julia (=

Cazzos
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag gillar inte Neutrogenas produkter. Använde dem förut, fick en fräsch känsla men jag fick inte ett bra resultat eftersom att finnarna började blomma upp igen efter en månad.

Vad använder du för andra produkter än Neutrogena Visibly Clear?

Lillyblossom
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har också neutrogenas för pormaskar men upplevde precis som du att jag fick fler finnar och fetare hud. Men nu när jag använder den använder jag den först och sedan en mild ansiktsrengöring. KOmmer inte ihåg vad den heter just nu… Då känns det bättre. ;)

Ellllinor
0

Jag har också använt den och den gav mig mer finnar! Jag tror inte att dem är bra för jag har hört fler som fått utslag och finnar utav deras produkter.

Karmatarerskanise
0

Oljan kan också ge finnar eftersom den täpper till.

Sirocco
0

Jag använder Visibly Clear och sen tar jag antingen Jojobaolja eller olivolja över ansiktet.

Kramar / Julia (=

Izan
0

Jag använder Neutrogena och det funkar riktigt bra på mig :)