Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 1720 ggr
MP3
0

Hitta klädstil

Hejsan!

Har liksom tänk på detta ett tag…Jag går klädd i t-shirt och jeans för att jag inte kan välja "vad jag är". Asså självförtroendet är på topp jag känner mig som en superstjärna i sportkläder,det är inte det :P.

Jag gillar (musikvägen) In flames (STOR FAVORIT) jag gillar kinesiska flickband bland annat Kara. Asså EXTREMT flickaktigt möter hårdrock. Jag är inte rädd för att hoppa på en stil som fashoncore eller lollita (asså jag kommer inte vara extrem) men jag är besatt av rosa och av nitbälten men kombinationen av det blir inte så bra.

Gillar fina vackra cupcakes och sprayade tryck,som sakt jag är inte heller rädd för att sticka ut och jag är trött på "fjortis" tramset. Aldså jag har aldrig tillhört någon grupp vad jag vet men har varit typ foundation,jeans och vit slapp t-shirt nästan hela detta året och det som startat nu i mitt huvud är att jag så in i h*****e inte tänker gå runt och vara normal,tänker inte heller vara extrem men vill veta vad jag tillhör liksom känner mig ganska vilsen när jag knallar runt i affärerna.

Eftersom jag gillar båda stilarna vet jag inte vad jag ska göra,och slå ihop dom är det sista jag vill. "Var dig själv och ta på det som känns bekvämt" men båda stilarna känns bekväma för mig.

Ska börja nu också i en "ny" skola med folk jag känt sedan dagis. Har nämligen pendlat för att slippa gå där då det förekom trakasserier mot tjejerna i klassen under en tid och jag blev nedbruten så psykiskt att jag inte orkade mer(har nu psykolog för det gick så j**la långt. Har alltid varit en stark person så under detta läsåret då jag börjar 9:an tänker jag inte ens tillåta att någon trampar på mig!. Har stått ut med så mycket och kommit ur det som en starkare människa.

Men tänker om jag går åt hårdrockshållet så har jag ju mycket vänner därifrån eftersom många är intresserade av just hårdrock i min skola MEN jag vill inte vara som alla andra.

VILL ha en stil jag kan stödja mig på.

Kisssssik
0

Varför ha en särskild stil? ;)
jag kör på min egna, har på mig det jag ser bra ut o passar i bara!

MP3
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#2  För det känns för mig som en trygghet att ha det. Gjorde också som du tidigare,lyssnade på all musik men hade på mig "normala" kläder som sitter bra och som ser bra ut. Men eftersom jag tycker om kläder så mycket och det är ett sätt att uttryck mina känslor vill jag också ha en "grupp" som jag kan räknas till. Tror det är det bästa för mig :)

Ellenfyrkant
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Om du inte vill slå ihop slitar och heller inte nöja dig med att klä dig i vad som passar så får du nog välja den stil som speglar dig själv mest. Vem är jag? Och hur vill jag att andra ska uppfatta mig? Ta dig en funderare.

Mvh Ellenfyrkant