Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 1215 ggr
[Laauraa]
0

Trosor

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Funderar på att börja köpa Björn borg trosor, någon som använder det och vad tycker ni? Vad är bäst mini shorts eller hotpants? Finns det något ställe där dem kan finnas billigare nu i reatider? Har bara hittat par för 199kr.

olympiathurfjell
0

Jag gilla inte björn borg trosor, sitter inte alls bra på mig, tycker bättre om frank dandys isf ;)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

Fiona
0

Har inte testat men tycker att det är på tok för mycket pengar för ett par trosor! Man betalar ju för märket och det visar man ju inte för särskilt många med tanke på att man oftast har något plagg över. Både Vero Moda och Lindex har trosor i in princip samma modeller fast till ett betydligt bättre pris :) Jätte sköna också!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Ellenfyrkant
0

Jag har Björn Borg trosor minishorts och de är omtyckta i min garderob! :) Hotpantsen har jag aldrig provat, kommer nog inte göra heller.

Vad jag sett brukar de sällan vara på REA, de går ju aldrig ur modet. Så det får nog kosta om man ska ha sig ett par! :) Jag har ett gäng och tycker inte de är så dyra ändå.

Mvh Ellenfyrkant

NettanLindholm
0

har på lager 157 lite billigare när jag var där sist :)

JMax
0

Har ett par BB hotpants o de ligger ganska bra längst in i lådan…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Ellenfyrkant
0

Är lite nyfiken på er som inte gillar dem, vad kommer detta sig? :) Jag tycker de är asbra!

Mvh Ellenfyrkant

olympiathurfjell
0

Min rumpa är väl typ vanskapt eller något dom åker ju in i rumpan Tungan ute

Olympia Thurfjell

Ellenfyrkant
0

#7 Hm, ingen rumpa är vanskapt! :) Men minishortsen tycker jag är awesome iaf, det är ju två helt olika modeller och har svårt att tänka mig att minishortsen åker in i rumpan, haha. :) Hotpantsen har jag faktiskt aldrig provat.

Mvh Ellenfyrkant

olympiathurfjell
0

Använder aldri minishorts, vägrar ta på mig sånna :P

Olympia Thurfjell

Fridaybrew
0

Viktigast är att de är bekväma, sen hur dom ser ut är av mindre vikt tycker jag som kille. Har nog gillat de flesta trosor jag har sett lol =)

Sloggi invisable är dock det jag gillar att köpa till min flickvän. De finns i olika varianter men de är alla sömnlösa.

Sen säger jag inte att alla trosor ska vara samma det är trevligt med variation, än en gång ur mitt perspektiv som kille. =) Så köp lite olika märken och testa dig fram till vad du själv gillar.

/Fridaybrew

Kisssssik
0

Har 2 par hotpants, inga "minishorts" tycker bara dom ser konstig ut när man har t.ex leggings eller tighta jeans på sig, man ser kanterna på benen där trosan slutar haha!  tycker oxå dom e obekväma o får rumpan o se mindre ut ;) hotpantsen är bekväma men som någon annan skrev typ åker in i rumpan ibland HAHA! :$