Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 2521 ggr
Ellenfyrkant
0

The Studio Västerås

Har blivit erbjuden gratis styling på The Studio i Västerås och undrar om någon varit på detta ställe och blivit stylad? :) Vad tycker ni isåfall om det?

Undrar också om det finns något mer kul att göra i Västerås, då jag har en bit att åka (23 mil enkel väg) ifall jag väljer att göra detta.

Undrar också, ligger detta någorlunda centralt så man kan ta sig dit utan problem med kollektiv trafik?

Mvh Ellenfyrkant

NettanLindholm
0

har inte varit i västerås, men på the studio i stockholm och de var riktigt duktiga med fotograferingen, dock la de knappt ner någon tid på smink och hår, även om de var duktiga så blev de ändå halvtaskigt och det var en hiiiimla lång väntan! Satt i hur många timmar som helst innan det var våran tur..
men en upplevelse var det , absolut! :)

Ellenfyrkant
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack! Tar gärna del av fleras erfarenheter av The Studio! :)

Mvh Ellenfyrkant

Karmatarerskanise
0

Jag har inte själv varit på det, men har vänner osm varit på liknande sak.
De fick också vänta väldigt länge. Angående sminkningen har det varit blandade resultat.

Sen kostar det ganska mycket om man vill ha bilderna efteråt.

Ellenfyrkant
0

#3 Tack! Vad rör sig "ganska mycket" om för pengar ungefär? :)

Mvh Ellenfyrkant

Karmatarerskanise
0

Ett foto var nog 700, sen blev det billigare ju fler man köpte. Men har man inga pengar är det lite väl dyrt.

Karmatarerskanise
0

Är inte säker på att priserna är samma nuförtiden. Men det går ju att kolla upp genom att kontakta kundtjänst.

NettanLindholm
0

priserna är ungefär detsamma nu med

Ellenfyrkant
0

Oj, ja det var lite farliga priser för min plånbok i alla fall, jag som lever på studiebidrag och sommarjobb. ;) Tyvärr verkar det inte finnas möjlighet för mig att åka ändå då jag  inte är 18 fyllda. Antar att den regeln beror på att de inte får försöka trycka på en minderårig massa dyre bilder hur som helst ? För antingen skulle man vara myndig eller ha med målsman, godkännande på telefon, lappar etc gills inte.

Mvh Ellenfyrkant

Karmatarerskanise
0

#8 Okey, det visste jag inte, att det fanns åldersgräns. Men det är ändå ganska bra med tanke på priserna dom har. För de flesta jag känner som varit där har ju blivit väldigt frestade att köpa bilderna trots priset.

Ellenfyrkant
0

#9 Precis, det är ju bilderna efteråt som gör halva grejjen! Jag själv skulle troligtvis också komma hem med alldeles för dyra bilder! :P Så det är nog bra trots allt…

Mvh Ellenfyrkant

Odinn
0

Jag var där i vintras, ja det ligger centralt. 1 bild kostade typ 350 och 2 bilder kostade 500.. dyrt ja.. Men det var kul. Man får ta med sin förälder om man är minderårig.

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

Ellenfyrkant
0

#11 Okej, då var det ju inte riktigt så farligt, åtminstone begripliga priser. Man måste, snarare än får ta med målsman. :)

Mvh Ellenfyrkant

Fridaybrew
0

Definitvt inte värt 23 mil enkel väg!
Dessutom var klippte de av toppen av huvudet på 80% av bilderna. Så jag avråder. Det tar heladagen inte för att det är mycket att göra utan för att de är inneffektiva.

/Fridaybrew

Ellenfyrkant
0

Okej, tack! bra att höra om andras erfarenheter.

Mvh Ellenfyrkant