Komplimangs tråd
Jag tänkte att vi kunde ha en tråd där vi kan ge varandra komplimanger.
Den som börjar bifogar en bild och nästa som vill va med skriver en komplimang om den första och bifogar en bild på sig själv och så fortsätter det så. Man behöver inte bifoga en bild om man inte vill. Man kan ge en komplimang ändå :)
Hihi ja det lät ju lite kul.. Kan väl börja då. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
alex har fint hår :)
jag *ehrm…* vågar väl knappt lägga ut en bild till här, men kör på. ni får en galen bild.

Måste man lägga ut en bild? kan man bara inte få ge komplimanger!? Hihihi =)
vågar jag så vågar du ;)
Fast det vore ju kul att ge komplimang utan att lägga in bild varje gång också. För jag vill säga att Bubbel har gulligt leende. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
lycka i ögonen rickard, vi skulle på depeche mode ;)
#7, HAha okej.. Fick inte jag någon
.. Haha nä.
oj nej förlåt! haha, jag blev så upptagen av mina lysande ögon,
du har läcker frilla :D
#9, HAah förstår det ;) Haha jasså, tack 
Bubbelbubbel: du ser alltid så glad ut, det gillas starkt!
Ngn som ser min avater? 
/Elin
jag är för det mesta glad.
nääe elin, den är rätt liten, men du är gullig, det har jag sett på andra bilder.
Okej man behöver inte lägga in en bild när man ger komplimanger :) Ska ändra det i första inlägget.
#11, Lägg in en större bild!

elin är en posare ;) söt tjej :)
#15, Jo jag tycker med det verkar så men lägg in större bildså man ser då!

menar du att elin elr jag ska lägga in en bild ? *trög*
Elin…

Tack =)
#20 Också fina ögon

här en till bild..
#25, Visa hela ansiktet så man kan bedömma lite… Stora Glasögon 
men ni kan ju inte bara lägga in bilder på er:P ni måste ju bedömma dom innan också.. annars är de ju ingen mening med tråden;P Monday och scandi ska bedömmas först… eller bedömma och bedömma;P
#29 jag tycker att alla e fina ;)
#28, Så ja du kan ju =) Söt!
#31 hihihi tack*rodnar* 
#2, Söt tjej!
Tom
Rubhel är alltid glad och söt ^^
/ Sara & Casper
Tom,
tack. :)

Eve har väldigt fina ögon :)
#22, Å söt tjej där också!
Tom
var det bara Rickard007 som tyckte att jag var söt? :O hihi :P
#31, Wah!
#37, Perfekt nästan, grymt fin.
#38, Mer än så.
#40, Bara och bara.. Var ingen på mig så ;)
#41 du är söt med =)
#42, Haha nä ;) Men du är! Men tack ändå 
eve är supervacker!

Jag tänker så här… Kan alla så kan jag… Men det går verkligen inte! Jag kan verkligen inte med… =(
#51, Jo du kan visst!

Nääääääääää…. Fy…
#53, Jo klart du kan, du ser ju bra ut.

Äsch, shut up! ;)

#50, du utstrålar en häftig attityd med dina ögon, läppar, ja hela ansiktet. Plus håret :)

jag har int fått en endaste kommentar 
hehe
Jag tycker Scandi har väldigt fina lockar i sitt hår :)
http://www.regret-nothing.com

#59 Kanske för att du är så snygg så man inte vet vad man ska säga

monday ha fina mystiska ögon och annicakarlss0n har fin frisyr o hårfärg! :)
eve, du e så jäävla vacker!
/Elin

#65, du är lik de två tvillingmodellerna i Top Model tycker jag!
#66. Oj. tackar. Måste vara hårfärgen :P För dom är verkligen supersmala ju! och det är inte jag. men men tack.
Det är topmodel ikväll ju. Gud så skojj. Älskar det!
#68: Sofie är också jättesöt :) och snäll är hon ju med.
Hon har ett fint leende och en snygg piercing!
Håller med #69 om att Sofie har en väldigt snygg piercing! :) Gjorde det inte ont att ta hål i läppen?
http://www.regret-nothing.com

sofiemanne ser vädligt gullig ut

#67, nej det var inte bara hårfärgen, hela ditt ansikte :) Tänkte direkt när bilden kom upp att du var lik dem.
#69 och #71 Åhh tack så mycke :)
#71 Tack. Nej det gjorde inte alls ont. Den piercing som gjort ont är i näsan, dom andra två har inte gjort ont alls.
#49, Söt.
#73, Och du är underbart söt.
Sofiemanne - Tyckte du att näsan gjorde ont att pierca? Jag kände verkligen ingenting av den :S.. Jag ska förmodligen pierca tungan snart, men jag vet inte om jag vågar :P..
#76 Ja för han som gjorde det knöla så mycke. Så det tog lång tid att få igenom nålen. Men varken läppen eller tungan gjorde ont.
eve. tungan gör inte ont. inte läppen heller, men läppen gör mer ont än tungan. tungan känns knappt, det är jobbigt efteråt, och gör ont efteråt, som fasen, men då är det ju redan gjort, då är det bara att rida ut smärtan. :D
#79 - Uuuuh.. Snyggt hååår!! <3 *vill ha* :P

bubbel - haha, jo, alla jag har frågat säger likadant :).. Men nu vet jag ju redan att det gör ont efteråt, det är ju lite illa :P..
#83 Jag hade inte ont alls efteråt när jag pierca tungan. Jag kunde äta som vanligt och fick inga problem med den. Den blev inte så svullen heller.
#81 - Du har ju superfint hår nu ju!! :D Ska du verkligen färga? :P

# 85 :P haha joo , ja vet :P är nöjd me mitt hår men, njaa, vill gära nått nytt, men ja ska inte färga, utan mamma o ja kom överns om att ja ska tona istället :P , Ska då prova med "ädel kastanj" , ska göra det imorrn blir de nog : ]
#82 sara, du ist very cuteeee :D *blandat engelska o tyska* ;D
/Elin

eve: tack jag gillar också mina ögonbryn :P
Eve hur lyckas du alltid få ditt smink att ligga så perfekt!? xD
*Avensjuk*
sofiemanne, huuuur lyckades du ? jag åt yoghurt i 2 veckor, tungan var dubbel. men jag ångrar inte en sekund av det :D
Ja jag vet inte. Hihi. Jag hade kanske bara tur, men skönt var det att slippa svullnaden och bara äta flytande mat i flera veckor.
Sofiemanne - haha, nu blrv jag ju ÄNNU mer sugen på att göra det ^^

#94, Hihi tack! Du är ganska fin med =)
#95 vafan rickard, vad är det där för snack?
Man säger la inte att ngn e ganska fin? :S
/Elin
#96, Huh…vadårå? Vadär det för konstigt med det?! Ord kan ju betyda lite olika vart man kommer ifrån… Jag menar ju att hon såg bra ut fast jag sett bättre och mycket sämre med att hon var bättre än normalt… Är inte det positivt? 

jäklar vad blåa ögon.. dom lös som tusan!:) jätte vackra.
Byebyesandy-du är jätte söt..
sett bättre Rickard? Denna tråd innebar komplimanger.. alltså bra saker som var fina med en osv.. snacka om disfunctional
#99, Jag skulle tolka Rickards kommentar som en komplimang och uppenbart var det så han menade. Så ditt påhopp var ganska onödigt!
Det där om "disfunctional" får stå för dig om du ens vet vad det egentligen innebär (och hur det stavas…).
Tom

jag tycker alla är väldigt fina :)
#92 Eve jag vill kunna sminka mig som du gör xD *Avis*
Tom, jag tolkar iof inte mitt inlägg som något påhopp.. men alla tolkar ju olika. Lite svårt att förstå bara när de handlar om text och inte ansikte mot ansikte.. så jag tycker din komentar är minst lika onödig?
Och jaa disfunctional får stå för mig, vem annars? (menade att tråden tappa sin innebörd om folk skulle lägga upp de på de viset) Och vad spelar de för roll om jag stavade det fel? snacka om onödigt öht.

94 - Fina ögon och fina läppar. Diggar hårfärgen också :D
#103, Skriver man en mindre genomtänkt kommentar och får kritik för det blir det lite fånig pajkastning om man klagar tillbaka på den som reagerar. Hönshus skulle jag kalla det. Men jag förväntar mig inte någon vettig reaktion på detta från dig.
Ha en trevlig dag. Min diskussion slutar här.
Usch vad söta ni är allihopa förresten! =)
Tom
#105, Konstigt att en kille höll emd mig, men lugnt Tom, van att bli påhoppad. Alla är så jävla kinkiga numer.
Förresten Real, om det är en komplimangstråd varför ger du själv int ekomplimanger bara då, ägna din tid åt något bättre.
Tom; och varför väntar du dig ingen vettig reaktion ifrån mig? ursäkta, men känner du mig eller.. har du någonsin pratat med mig? VEM I HELVETE ÄR DE SOM HOPPAR PÅ NÅGON? Jo jag skulle säga DU! Jag skiter fullständigt i om du tycker de känns larvigt. Jag gav en enkelt komentar om saken han skrev och inget mer. Får man heller inte förklara sig efter att en person hoppar på en om nånsens? herregud, har du inget bättre för dig.. jag har väl aldrig varit otrevlig någonstans på de här forumet.. så du har väl ingenting att komma med mot mig? Snälla någon, kan inte du förpesta någon annans dag. Ingen människa förtjänar dina elaka ord!
Och rickard, ursäkta.. men ja HAR gett komplimanger.. gjorde de i exakt samma tråd som jag gav dig en komentar.. och innan dess också.
#107, Haha varför han inte gjorde det? Ja vafan tror du.
men kära nån, ta det lite lugna, och tänk på vad ni skriver till varann.
#109, Javisst, jag står för det jag skriver med.
jag skrev inte att ni inte skulle stå för det ni skriver, det hoppas jag att alla gör, men att ni ska tänka på vad som skrivs.
Den här tråden börjar mindre och mindre likna en komplimangstråd, där man ska vara trevlig. bäst av allt skulle det vara om ni slutade bråka, men bråka iaf inte här där man ursprungligen ska ge varandra komplimanger.
#111, Haha jo.
#112, Nej jag vet ta det med den som startade och klaga.

#94, måste bara få påpeka att du är otroligt snygg! Vackraste på glamour iFokus kanske? :)
#114, Det var ord och inga visor ^^
#116, Haha skämtar du? Han var väldigt lugn och använde ett vårdat språk men däremot gjorde inte REAL det men skäll på killarna du. Skrämmade.

Men snälla….
#118, Men vad?
Real - Tänk på språket …
#117 - Våra regler är enkla och tydliga; vårdat språk, inga elakheter och att vara trevlig. Jag sköter bara min uppgift som Medarbetare och har du några klagomål och invändningar till det får du kontakta Linda.
Vh. Eve
Ja, de ska jag eve:) Ingen fara på taket.. tyckte bara de var en väldigt otrevlig situvation att bli påhoppad av någon på det viset. Glömde bort att detta inte funkar lika dant som Hundar.ifokus.. Där inne kan man nämligen vara öppen mot varandra och konversera. Och dessutom får man vara av olika åsikter. Men så var det inte här inne neeh. För här anses allt man säger vara dumt av vissa Bessewissers. De var inte heller jag som reagerade på rickards första inlägg, de var någon helt annan. Men ville ju som sagt bara påpeka att tråden gled bort från dess innebörd genom det som sas. Men jag ber som hemskt mycket om ursäkt om det tolkades fel. Däremot vill en människa av dens natur försvara en själv när någon kommer med helt onödiga påhopp.
Rickard; Jag är inte otrevlig. Du är helt enkelt oviktig.
tack för mig..
#121, Haha lider du av inkonsekvens?
Du säger att du inte är otrevlig men i nästa mening så säger du något kränkande.
Så det är lätt uttryckt att det är fara på taket i ditt huvud. Är man 20 år borde man veta bättre… Läs dig stava förresten.
#120, Behövs det tillsägningar för att du ska säga till tjejer? Ännu mera skrämmande.
#120 Eve vad händer om man bryter reglerna??? bara undrar, känns som det varit lite mycket dispyter mellan vissa, orsakat av "vissa" på senaste tiden, märker ingen synbar skillnad på dryghet från dessa personer.. *sorry*

Trist att det ska bråkas så, när det är helt onödigt! Och om ett så ovitkigt ämne.. Vad som är ännu tråkigare är att jag inte fått en enda komplimang
(fast jag är inte allt för ledsen
)
# 124
Du blev bortglömd!
Jag kan! okej, jag vill ge dig en komplimang för att du har så fint hår! Sånt som jag önskar att jag kunde få tillbaka men aldrig aldrig aldrig kommer att få… :( ….avund….
Blont, skiiiitsnyggt! och jaaaa, de har roligare.. =)

#125 Tack så mycket, jag blir ju alldeles rörd som får en komplimang jag också
Jag gillar mitt hår jag också, just för att det är blont (även om det är något uppljusat nu som åren gör det mörkare).
JA, dom har roligare! 
Real - Skälövklart får man ha en åsikt, men man behöer inte använda ovårdat språk eller kränka någon. Jag förstår mycket väl att man försvarar sig, det var därför jag inte sa till dig från första början.
Rickard007 - Läs ovan. Har du något problem med hur jag sköter min uppgift får du ta upp det med Linda. Jag tänker inte tolerera att du får mig att framställas somnågon slags manshatare.
Pjuck1 - Man får ett visst antal varningar och sedan kan man tas ifrån rättigheterna att skriva på forumet
#127, Men Linda läser väl dte hära också, tror du jag orkar lägga ner energi på sådant trams.
Tebax till ämnet?
#93 har ju världens skönaste uttryck/min! o fint hår..
#94 jag gillar ögonen ;) grå.. fint.. o fin näsa!
Annars tycker jag alla är supernice, bara snygga människor här? Eller finns det bara snygga människor? Kanske bara jag som är överdrivet positivt inställd till ansikten på bild ;)
ett st svettig fyllebild, enjoy ;)
Rickard007 - Då tycker jag att du ska sluta klaga. ÄÖr det något får du pma mig, vill inte förstöra den här tråden för det. Punkt slut
#130, Hur fan orkar du?
#131, Typ.
Var snälla mot mig idag förresten, jag fyller faktist år.