Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 640 ggr
emmaa
0

Piercingsmycken?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då har man tagit ur navelpiercingen också. Har jättemånga smycken kvar som jag inte vet vart jag ska göra av, vill ju inte slänga dem. Om det är någon som vill ha dem så skriv något i tråden så kan jag skicka, helst inte till för många olika bara för det blir så dyrt med frimärken Glad

De flesta av smyckena är gjorda av kirurgiskt stål och några är av titan. Alla är 10 mm långa utom en av de ljusblå som är 8 (har jag för mig). 

Se bara till att köpa något desinfektionsmedel på typ Apoteket att tvätta de med innan du använder dem, använd de inte heller om din piercing inte läkt klart. 

Emma

domiino
0

jag gillar dom två med stjärnorna! vad vill du ha för dem?

emmaa
0

Jag tänkte ge bort dem gratis, bara jag slipper skicka till så många, för det blir väl typ 2-3 frimärken/brev.

bnoffan
0

Snäll tanke. Annars finns ju alltid tradera där man kan få ut en del!

emmaa
0

#3 Jag orkar inte riktigt lägga ner den energin :P

E_hjo
0

Jättefina ju!  =)

bubbelbubbel
0

jättefina ! men jag har inte hål i naveln…:P

Flisa
0

ååh! såna där med två "pluppar" vill jag ha, fast i örat :P

bubbelbubbel
0

det har jag flisa, antar att det är det du menar, fast jag har en tungstav…:P

Tina-A
0

Hej! Jag bor också i stockholm och jag är intresserad av .. ja, alla. Förutom dom du redan lovat bort dårå ^^ Du kan få min adress och så, och om det blir dyrt så kan jag alltid skicka tillbaka lite pengar?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Fija
0

Superfina! Jag är såklart intresserad!

CBA
0

Gör som så att ni som är intresserade av att köpa något av smyckena skickar ett frankerat kuvert tillsammans med pengarna till emmaa ;o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

[tiiia]
0

ååh den med salamandern är ju helt underbar Skrattande får man fjäska in sig på den och den rosa til höger? Oskyldig

Tina-A
0

Jag är ledsen men jag är inte intresserad längre :P Vad konstigt det låter nu, men det blev ändrade planer!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Alex
0

Den i mitten på översta raden och den till höger om den tyckte jag om..:) Även ödlan, men den var ju redan upptagen. Fast jag har ju en sån redan, så jag får väl klara mig utan. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

emmaa
0

Oj nu vart det många, skicka ett privat meddelande med eran adress och den/de ni vill ha så ska jag se vad jag kan ordna :)

[tiiia]
0

#15 jag gjorde det förut. kom det fram? :)

emmaa
0

#16 Jadå

emmaa
0

Jag ska försöka skicka de någon gång i veckan. Den svarta i mitten till alex, de två hängande till domiino (skicka din hemadress till mig bara), och den rosa och ödlan till tiiia. Glad

juliapettersson
0

Snacka om service! Flört Synd att man inte har navelpiercing längre…

Alex
0

#18 Oh, tack så jättemycket! :D

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Malin-A
0

jag skulle vilja ha smycket som är näst längst till vänster, högst upp.. himla snyggt.. =)

[tiiia]
0

åh du är så snäll Glad ängel där :)

ViktorMarina
0

jag pm:ar dig :)

Alex
0

Skulle bara tacka så mycket för smycket som kom på posten idag. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

domiino
0

åååh åste tacka så jätte mycket! hade helt totalt glömt av detta och så idag fick jag ett mystiskt brev med en lapp och i lappen låg dem. jag fattade inget! efter ca fem minuter kom jag på vad de var! åh tack! de är superfina!

ViktorMarina
0

tackar jag med, supergulligt av dig :D

[tiiia]
0

har ni redan fått era? jag har inte fått ngt mystiskt brev än. kanske är posten som krånglar? Fundersam

emmaa
0

#27 Det var konstigt, jag skickade allihopa samtidigt i tisdags tror jag det var.

[tiiia]
0

det har fortfarande inte kommit ngt, så jag anar att poten slarvet bort det. vore inte första gången tyvärr Fundersam

emmaa
0

#29 Nej men vad tråkigt ! Ledsen