Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 861 ggr
Fiona
0

Senast inköpta #7

Vi fortsätter att visa upp våra fynd!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Fiona
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det senaste jag har shoppat är tre bandeuer, den rosa från Lindex för 49 kr (hade 50 kr rabatt) och den vita & svarta från Gina för 79 kr/st

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

Vit oversize tisha från H&M 99 kr

Jenny

Fiona
0

Rosa linne frn Gina 129 kr, kom dock fram till att jag ville ha en större storlek (detta är XS) efter att jag hade rivit av prislappen hemma… Så är någon intresserad av att få detta oanvända linne till ett bättre pris än 130 kr så säg till!

Jenny

Brownie
0

Senast blev det inget till mig utan till min kära mamma :) morsdag,ni vet ;) det blev iaf två trisslotter, olika slags choklader,praliner och tryfflar och en målning/teckning jag jobbat på :)

olympiathurfjell
0

Var iväg idag och det blev

• Ballerinaskor - New Yorker
  • Vitt linna - New Yorker
  • Aprikos tunika - New Yorker
  • Axelbandslös klänning - New Yorker
  • Blommig tröja - New Yorker
  • Vit tröja med rosett New Yorker
  • Blommig tischa - New Yorker
  • Röd tischa - New Yorker
  • Rosa BH - New Yorker
  • Aprikos midjekjol - Cubus
  • Svart kavaj - Cubus
  • Kilklackar - Deichman

Typ sämst bild, men om det är någon som vill se bättre bilder så kan ni kika in på min blogg där allt finns fotograferat var för sig. :)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se