Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etiketthår-frisyrer
Läst 967 ggr
Brownie
0

Bra plattång

Hej!

Då jag just nu använder en lagom dålig plattång och är intresserad av en ny, undrar jag om tjejerna/killarna här inne kanske har någon grym som förtjänar att tipsas om?

Vill gärna veta ungefärliga priset och vart man kan hitta den.

Tack på förhand!

Izan
0

Jag gillar min :) Coline, 199 kr på Clas Ohlsson när jag köpte den! 120-200 grader, keramitiska (eller vad heter det? :P) plattor och ganska lång sladd :)

Ida-M
0

Min stora favorit för ett lagom pris är GA.MA´s plattänger. Har själv en GA.MA cp1 som jag köpte hos lyko.se. Ett stort + är att man även kan locka med den, prisvärd! :)

soetisen
0

Även jag har GA.MA cp1 plattång och gillar den. Kostade 500 kr när jag köpte den och då ingick även ett värmeskydds spray, som jag personligen inte gillade. Men plattången är super, absolut prisvärd :) Köpte min från http://www.baressoshop.se/.

- Medarbetare på studier.ifokus

Brownie
0

Tack för alla svaren!

#2-#3  Hittade GA.MA CP1 på lyko.se, men när jag kollade på basessoshop.se så hittade jag GA.MA Cp1 Ceramic. Är det samma plattång bara att det är olika namn tror ni? Annars verkar den grymt bra så är sugen på den :)

soetisen
0

Jag tror nog det är samma plattång :)

- Medarbetare på studier.ifokus

Brownie
0

Så bra! Den var yttepytte lite billigare på det ena stället så får bli det! :) Tack för tipsen, hoppas att den lever upp till förväntningarna nu!