Gör det ont att raka benen?
Om man vaxar benen med Veet eller liknande, gör det ont då? Och blir det sår eller/och öm hud efteråt?
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen

har testat och det funkar inte för mig. håren följer inte med. har testat vid flera olika tillfällen och läst nog på beskrivningen.
nej det gjorde inte ont. som att dra ett plåster. kanske gjort ondare om håret följt med?

Har också hört att Veet inte fungerar men det ska göra lite ont om det funkar, smärtan är ju dock individuell.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Blir huden öm efter?
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
vet inte vad ni andra tycker men jag har använt 2 olika veet och enligt mig funkar dom jättebra!
lite öm blir väl alla men olika öm blir man väl också, beroende på smärttröskel gör det mer eller mindre möjligtvis inte alls ont.. jag tycker dom 2 första gångerna på varje remsa gör ont men min smärttröskel är VÄÄÄÄÄLDIGT låg :P
"vaxplåster" känns ju lite grann men veet hårborttagningsmedel känns iwnte dock så får jag utslag av den. :P Det funkar dock bättre med rakhyvel eller eppilator. :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gillar det inte, håren följer inte med ordentligt, ont gör det och huden blir öm o rödprickig efter. Jag använder veet skum som man tar på sen skrapar bort håren och det gillar jag. Lite kladdigt sen blir golvet vrålhalt så man måste vara lite försiktig…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
HAr inte provat men kan säga att hårborttagnings medel inte funkar om du kanske villep röva det.. Jag fick igallefall utslag av den och den luktar väldigt illa!