14 år och "rynkor/linjer" under trötta ögon
Vad kan man göra mot rynkor/linjer under ögonen?
Alla mina kompisar har jättefina ögon som går snett uppåt, och jätte lent runtom, medans mina är hängande neråt och ser jättetrötta ut med rynkor / linjer under, och det syns jättetydligt.
De syns verkligen och blir värre av att man sminkar sig för sminket lägger sig i vecken…
De är alltså där konstant och inte bara när jag ler eller så.
Vad kan man göra för att få dem att försvinna eller synas mindre?
och så är jag bara 14½ år , många av mina vänner säger att jag har jättemyycket "rynkor" under ögonen o att jag ser jättetrött ut, finns det något som lyfter ögonen eller så ?

Jag skulle tro att det är genetiskt, dvs du har ärvt utseendet. Kan du inte posta en bild?:) Lite lättare att ge tips då!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Ja precis, en bild om du vill lägga in det vore bra
Annars tänker jag på mineralpuder, för det "jämnar ut" och mineralerna lägger sig och "jobbar" med huden så att det ger ett lyft. Gå in till någon butik som säljer mineralpuder och fråga om de kan lägga på lite i ditt ansikte. Man ser resultat direkt men det blir också tydligare efter en stund. Prova! 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det ska finnas en ögoncreme med koffein i som man ska ha under ögonen som ska verka lite åtstramande så man ska slippa påsar under ögonen sen satsa på en riktigt bra concealer, de bättre lägger sig inte i rynkor och vrår.
Drick mycket vatten och var försiktig med solen, den är en riktig bov för huden!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!