Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettnaglar
Läst 3421 ggr
Tisdus
0

Starkare naglar, tips.

Hejsan! :)

Jag har problem med mina naglar. Jag får dem att bli lagom långa och fina, sen går de av på mitten (precis där det rosa och vita möts). Det är fruktansvärt irriterande, och jag har länge letat efter någon sorts nagelförstärkare men jag hittar det inte.

Så, om ni har något tips på hur man får starkare naglar, skriv det! :) Eller om ni har hittat en bra produkt, det vore toppen!

Kram Matilda

cj79
0

Jag har jämt haft kassa naglar som skivat sig etc. Köpte myrraolja och började pensla var kväll. Har skitsnygga naglar nu som håller! Så för mig var detta ett kanonköp. Ca 60 kr tror jag & väldigt dryg.

cj79
0

Menade inte att skryta Skäms Men de är verkligen mycket snyggare nu än innan Glad

Stephanie
0

Har man snygga naglar så får man skryta Flört

Själv har jag hemskt mjuka naglar, men det verkar bli lite bättre när jag målar dem ofta i alla fall. Använde Mavalas Miracle Nails för att få dom starka förut. Det funkar bra!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Fiona
0

Det har ju kommit ut något nytt, Diamonds i namnet har jag för mig Obestämd Det ska i alla fall vara toppen för att stärka naglarnna och finns på Åhlens, Kicks osv :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Tisdus
0

Tack för tipsen allihop! :) Ska kolla runt nästa gång jag är i stan, man vill ju ha snygga naglar till skolan börjar ;)

Musiken
0

Mina naglar ar ocksa valdigt mjuka! Har nagon nagelforstarkare fran mavala nu dock. Problemet ar bara att de blir starkare, men de nar en viss langd (2-3mm innanfor fingertoppen) och sen vaxer de helt enkelt inte mer. Ar nagelbitare, sa jag vet inte om det har med det att gora? De vaxer 3mm pa en vecka eller tva, och sen tar det bara stop liksom, otroligt frustrerande. Nagon som har tips pa hur man far dem att vaxa ut langre an fingertopparna?

Stephanie
0

Mina växer faktiskt, vilket visar sig nu under sommarlovet när jag slutar bita på naglarna Tungan ute Men tyvärr kan jag inte ha så långa eftersom dom är så mjuka att de bara böjer sig hela tiden. Nu är de lite hårdare än vanligt, men annars kan jag utan problem böja alla naglarna förutom tummens, rakt bakåt. Typ vika dem dubbelt… Inte så superstarka alltså Flört

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

elyse
0

Det finns en kräm på Apoteket man kan köpa, den är för båda händer och naglar.

pakit
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan,

Jag har haft samma problem med naglar som skivar sig och är otroligt mjuka, men efter ett tips gick jag och köpte "hårkontroll"

Det är en hälsokosttablett som är speciellt för hår hud och naglar.

Jag har använt dom i en månad nu och har fått kanonfina naglar. Dom växer så det knakar och inget som skivar sig längre!

Ett tips värt att prova tycker jag!

KadjaNina
0

#9 Vart går dem att köpa? :)

Fiona
0

#10 Skulle tro att dom finns att köpa på Hälokost :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

pakit
0

Ja precis, hälsokostaffären har dom!

hugoochip
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mina naglar var också väldigt mjuka innan, men sen slutade jag hålla på med dom, böja dom fram och tillbaka osv, och nu är dom mycket starkare :)

Emmisan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så fort jag slutade försöka få långa och fina naglar (slutade polera, förstärka och slutade använda alla sortmedel inklusive nagellack förutom genomskinligt ibland) så blev dom långa och super starka!

Bild… Fransk manikyr på avslutningen innan jag klippte dom korta som jag vill ha dom i stallet ^^

Mvh Emma Tange

Cazzos
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mavala Scientifique Penetrating Nail Hardener är det enda jag kan säga.

Skitbra produkt alltså! Sorry för ordvalet men denna produkt är fantastisk Skrattande

Sök på Google så kommer det fram olika sajter där du kan köpa det.