Din favorit?
Har du något favorit nagellack? :)
Har alltid uppskattat Depend tidigare men har nyligen insett att Max Factor uppfyller alla mina krav bäst.
Sitter just nu med Max factors "angelnails". Storfavorit! :)

Tycker att Depends sitter dåligt även om man har bas- och topplack. Har inte direkt någon favorit, har lite olika märken i min samling
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Inte direkt någon favorit här heller men Depend är de jag har mest av för de har ett stort färgutbud och bra priser.
China Glaze är jag besviken på, snordyrt o började flaga av direkt efter ett par timmar.
ELF har ganska bra lack som sitter bra.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Har många olika märken, innan gillade jag Isadora, men nu har jag mer Depend och tycker de är okej. Ett annat lågprislack som jag däremot inte gillar är Paris, de torkar i princip aldrig.
#3 Aldrig testat det faktiskt. :)
Gillar inte Depend, håller inte alls!
För tillfället kör jag faktiskt mest H&Ms färger. De har riktigt snygga nyanser och lacken är väldigt täckande, flera av färgerna räcker gott och väl att ta 1 lager av! Mina favoriter från H&M är just nu "Miss stoneheart", "Going bananas", "U must have this" och "Dust&diamonds".
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#5 Oj, ett lager? Låter väldigt bra ju. Får man kanske testa. ;)
#6 Det enda jag behövt ta 2 lager av är det gula! Så de täcker jättebra.
#7 Oj, ja det låter ju väldigt bra! :)
Lacken från ELF gillar jag. Kostar under 20 kr, torkar snabbt, snygga färger, håller länge och man behöver inte måla flera gånger för att att det ska täcka. Enda nackdelen är att de bara finns på nätet. :/
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
Jag har tyvärr insett att Depends underlack inte uppfyller mina krav. Någon som har underlacks-tips?

Har ett från Max Factor på naglarna och det sitter super bra, har inte flagnat något på två dagar (super bra om man jämför med Depends som flagnar direkt utan topplack)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#10 jag har testar OPI:s det håller bra och länge och är drygt:) Mitt favoritnagelack! Annars gillar jag nagellack från lovlie och isadora och H&M
www.strangegirlyouknow.blogspot.com
#13 Vad bra! Då ska jag bara leta upp en affär som säljer dem också. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
#14 jo :) OPI det finns på åhléns och kicks! Lovlie finns på ÖB ;P
www.strangegirlyouknow.blogspot.com
Jag har bara nagellack från H&M för att jag tycker att deras färger är skarpa och fina.
Men jag har inget favoritlack.
Kan även tipsa om Make Up Stores lack, håller helt grymt bra och även där räcker det oftast med ett lager även om man gärna tar två av vissa färger. Kostar ju lite mer, men verkligen värt det.
#17 Aha, låter ju som ett bra tips! =)