OT -Vad gör du just nu? #1
Tyckte att det var dags med en ny sån här!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Sitter och lyssnar på regnet. SKa snart ta mig en kopp kaffe, sen är det BB.
Ska snart sova, ska upp tiiidigt imorgon! 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Försöker plugga matte, har kursprov i morgon och det känns som att jag inte fattar eller kan något. Är alltså inte på världens bästa humör! Lyssnar på lite fin musik också, I should go - Levi Kries
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag är på jobbet, men har lite lugna minuter just nu. Ska snart sätta mig och äta lunch!
Funderar på vad jag ska ta med för lunch imorgon till Kolmården! :D

Kikar lite bloggar och ska snart sova!
Jenny
Kom hem för en stund sedan. Vi fick sluta tidigare eftersom vi har haft orientering.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Sitter och ska börja med en inlämning till alternativ medicinen, ute i sista stund…
Jenny
ja sitter å kollar på big bang theory och försöker komma på lite artiklar ja kan skriva på musik.ifokus.
väntar på att min sambo ska komma hem med så att vi kan börja tvätta :P yay va kul xD
Jag sitter på jobbet (igen!) och det är stendött… vill hem och baka bröd!
Tänkte fortsätta med några skolarbeten. Det är inte många kvar nu! :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Tjattrar med Fiona på msn o ska kanske börja laga lite mat, klockan är visst betydligt mer än vad jag trodde…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Slösurfar och pratar (pratade) med Johanna som försvann nu… Borde leta upp ett uppgiftspapper till en inlämning som skulle vart inne för ett tag sen kanske
Jenny

#13 Jag är kvar, typ…msn den underbara uppfinningen la av…
Har iaf lyckats fixa lite mat men köttet blev klart först så jag åt upp det o nu väntar jag på potatisen…Tror jag minskade ett par vuxenpoäng där…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#14 Aha ;)
Jag försöker fixa käk, mamma är bortrest så jag och pappa har levt på mackor sen i måndags haha
Jenny

Har precis käkat så ska ut och köra den lilla hästen!
Jenny
Jag är på jobbet (som vanligt…). Hade min sista tenta för terminen idag och det känns såå skönt!
Måste äta lunch, men jag hittar inget gott att äta.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
ja kollar på paris hiltons bff dubai :) försöker få tiden att gå så att de ska bli imorgon då ja ska tabort stygnen från min operation i min hand !
har ett stort bandage som kliar och skaver!

Sitter och jobbar med en psykologiinlämning i skolan, vill bli klar så att jag kan roa mig i kväll!!
Jenny