Tipsa oss om bra affärer
Själv så är jag faktist riktigt nöjd med att jobba i Kista i Stockholm.
Bästa med själva centrumet är att det faktist finns ganska bra utbud, men det bästa av allt är deras öppe tider!
Från 10-21 alla dagar!!!!
Ni som inte bor i Stockholm vill jag tipsa om Gallerian(top shopp), NK och Zara runt norrmalmstorg när ni är på besök.
Kista galleria är ju riktigt bra :) Finns allt möjligt där! Och som sagt har dom bra öppettider.
Annars är ju H&M min favvis butik. Dom har riktigt fina kläder till ett billigt pris! Second hand är kul att handla också.

jag kan faktist erkänna en sak
jag har aldrig handlat second hand..
Tyvärr hittar jag sällan/aldrig något på H&M men Zara därimot den kedjan gillar jag.
Andra kedjer är såklart Polarn och pyret (till mina barn) samt orginal marin (finns bla på fältöversten) och har jätte fina Italienska barnkläder som ser nästan vuxna ut=Super gulliga:)
Kista galleria gillar jag och likaså Skärholmens galleria, som dom nu ska göra om till "shoppingstaden". :) Jag har så tur för min pojkvän bor precis vid Kista galleria och jag bor nära Skärholmen så man är alltid nära något köpcentrum, hihi ^^
Brukar nästan alltid handla på H&M, tycker dom har jättefina kläder till billigt pris. Annars handlar jag någon gång på Gina Tricot eller MQ.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Linda - Jobbar du i Kista galleria?? Var då!?

#4 Nej det gör jag inte:)
-Jag jobbar i Kista men har tillgång att shoppa på raster:)
#2 zara's kläder är ju så himla snygga. tyvärr så ligger det ingen zara butik där jag bor
närmaste är i sthlm och dit åker jag inte särskillt ofta
ingen som vet om man kan köpa deras kläder över internet? *hoppfull*
Jag gillar kläder från gina tricot, H&M, zara, NK och massa mer xD Accessoarer gilalr jag att köpa från pilgrim, snö of Sweden,guldfynd, smycka, azzessoriez(stavning :S) och glitter. Men har hittat lite fina accessoarer från H&M också:) Jeans.. hmm JC och massa mer ;)

Gallerian är ju bra. Sen har vi Farsta Centrum och Globen också. Ska ju även öppnas ett nytt centrum vid Skatteskrapan, ska bli intressan å se

En shoppingtur till Danmark är aldrig fel. Orkar man inte springa i stan, så drar man till Fields, ett stort shoppingcentra som har allt! Fast man ska inte åka dit med märkestokiga söner (säkert inte döttrar heller) om de är i övre tonåren. Snacka om att jag fick springa fram och tillbaka, ut och in ur alla affärer - om och om igen när jag var där med vår son i somras *suck*
Fattar inte hur killar kan tycka att det motsatta könet är jobbiga när vi ska handla. Jag var helt slut efter några timmar…

Ja nästa sommar SKA jag /MÅSTE jag till Danmark, tack för tipset.

H&M, Gina Tricot och Vila är väl kläder jag gillar och där jag alltid brukar hitta nått ifrån.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Wila tycker jag oxå kan ha mkt fina kläder faktist.
*putt*