Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 1200 ggr
Neiah
0

Hattar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag börjar få lite panik just nu.. Har letat efter en snygg hatt hur länge som helt till skolavslutningen, men hittar aldrig någon som är det jag söker efter.

På Forever21 hittade jag denna blommiga, även om jag vill ha en hel svart eller vit var denna så söt! Men då vet jag inte om jag vågar beställa istället, tänk om den inte alls är som jag hade tänkt mej.

Är det någon som har en hatt som de verkligen är nöjd med & som man kan få se när det sitter på dessutom? Skulle vara guldvärt! (:

Mitralis
0

Vad har du för storlek på huvudet? Jag brukar se precis sådana här hattar på barnavdelningarna på vanliga klädaffärer. Provade en häromdagen och den satt perfekt Glad

Neiah
0

Vet inte alls om storleken.. Men ska kanske titta in där, kommer bara känna mej jätte dum! Haha, vill att den ska sitta på snedden så om den är för liten gör nog inte allt för mycket :)

Köpte du hatten, isåfall kanske du har en bild?

Mitralis
0

Jag köpte inte hatten för det var egentligen min kompis barn som skulle ha hatt. Hittade hattar på Kappahl, H&M och Lindex har jag för mej. Finns nog på fler ställen också. Här är en länk till den på H&M i alla fall Glad

Neiah
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den på H&M var snygg! Synd att den inte riktigt matchar min övriga outfit, hade tänkt att köra på gammel rosa iår ^^

Men den här vita från H&M var jätte fin, måste kolla om den finns i afärren nästa gång jag åker iväg.

Neiah
0

Hittade två perfekta hattar på tradera & för endast 30kr! Huur billigt som helst men självklart slutade auktionen 5 juni & jag har alltså inte en chans att få dom innan avslutningen då..

Åh vad surt!

Fiona
0

Spana på H&M eller second hand :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Neiah
0

Ska nog åka iväg till stan imorgon! Second hand har jag inte ens tänkt på (: