Hjälp med klänning!
Jag har verkligen beslutsångest nu! Ska på bröllop i helgen, borgelig vigsel med valfri klädsel och jag kan inte bestämma mig! Det är dessa tre alternativ som gäller. Den första är jag verkligen kär i! Har inte använt den så mycket tidigare, kanske nån gång till midsommar eller så. Den andra hade jag på min brors bröllop (det är inte samma folk som kommer till detta bröllop så därför känns det inte konstigt att ha den igen), när jag rådfrågade min mamma så tyckte hon dock att det är en vinterklänning. Den sista köpte jag inför senaste nyåret, har även kunnat haft den på en personalfest samt på min brorsons dop, den är nog lite ljusare i verkligheten än vad den är på bilden här.
Min sambo kommer ha mörkgrå kostym, en rosa-aktig skjorta och grå och rosa slips. Tack för hjälpen!
/Christine
Den första tycker jag
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
den rosa om din kille har de färgerna!!! 
Ni verkar eniga ;) Hade faktiskt glömt bort den klänningen fram till igår så det lutar mer och mer åt den :)
/Christine
den rosa jag gillar den+ det matchar killens kläder!
Mvh/Ellen<3

Tycker också den rosa, lär även matcha din kille snyggt :)
Posta en bild sen när du är bröllopsfixad ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Jag tycker också den rosa! Eftersom det är mer vår/sommar tid nu och rosa känns kärleksfullt. och det är därför man har bröllop eller hur :D
Kramar / Julia (=
Det blir definitivt den rosa! Och bild kommer upp tidigast söndag kväll, det är på annat ort så vi reser idag och är inte hemma igen förrän då :)
/Christine
HAde också rästat på den rosa, men är lite sent ute. Men ser fram emot bild :)
Så, här kommer vi! Färgen på Jespers skjorta syns ju inte riktigt, den blev nästan lila i jämförelse med min klänning ;) Men det var modigt av honom att ha den ändå! <3
/Christine
Vad vacker du är i klänningen! Och det är så snyggt med lite fenimina färger på killar!
Tack Hera! Inte alltför ofta man klär upp sig på det viset.
/Christine

Tjusigt 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Snyggt! =)
Ni blev jättefina, jag skulle också röstat för den rosa klänningen, dels för att det börjar bli sommar och dels för att ni matchar varandra. :)

Jättefina!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
jag hade me sagt den rosa! :) fina ni var! :)