Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 2511 ggr
sofie
0

Favorit väska

I den här tråden tänkte jag att vi kan lägga in bilder på våra favorit väskor.

Så bara att börja fota :)

Linda
0

Jag har olika beroende vad jag har på mig för ytterkläder..

Men just nu är en liten mocka väska från Vezzano poppis och en grå jätte väska från Friis company.

Köpte en sagoligt as snygg modell xxl i lackad läder från Zara som jag gillar att ja jobbet med mig i den var kanon kap endast 800kr

En rosa xl i skinn okäntmärke gillar jag att ha när jag åker till stallet för den har bra förvaringar.

I sommras köpte jag en vit fin från Åhlens som e perfekt på sommaren.

Sedan har jag en heldel fler inknökat i gaderoberna men det är dessa jag använder mestadels.

sofie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har massor av väskor men för det mesta brukar jag använda en tråkig svart från Åhlens. Men det här är min favorit väska :)

Celia
0

#2 - den är skitläcker!

Glömde att skriva att jag för tillfället har laddat min Guess med alla mina "måste-ha-med-mig-grejer". Svart med silvernitar :)

Anne
0

Äsch, jag har ingen bild, men favoriten just nu är min svarta Mulberry Roxanne. SÅ nöjd, den är precis lagom stor, och himla snygg.

sofie
0

#3 Vad roligt att du tycker det :)

Madde
0

Jättecool väska sofie. =)

Åh vad jag önskar att jag oxå kunde hitta en väska som passar mig och min stil. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

domiino
0

åååh..jag som precis packat ner min kamera i väskan..hihi..men efter helgen när jag kommer hem igen så ska jag ta kort o visa. är så glad över alla min väskor. =P speciellt min lv väska=P

Pia
0

Ah det måste ju bli min Rosa (Mulberry Rosemary som Anne nämner i #4, pst inte Roxanne, det är storasystern det…;) - en trogen vän i ett år blir det i vår.

Pia
0

Tätt följd av Elvira (Mulberry Elgin) - som visade sig vara en alldeles utmärkt följeslagare på semestern!:)  - på bilden har vi bestigit Taffelberget.

Ja överhuvudtaget så är jag så extremt nöjd med hela min lilla Mulberry-familj av väskor!

Fantasy
0

#8 Väskan var jätteläcker, fick du kisse med på  köpet…? ´.-)

Anne
0

Whoops, senil Anne på kvällen sådär. :)

mandymoo
0

Jag har en gammelrosa väska som är min klara favorit - men innan jag använder den mer måste den få lite förstärkning där handtagen sitter fast… befarar att den annars kan gå sönder.

Ska ta ett foto sen o visa den. Har en svart också som jag tycker om.

Pia
0

#10 njae, den flyttade in när väskan kom hem:) Rosa tackar!

Mandysan
0

Min favorit är en rosa i typ stl XL som jag har till skolan:) Den är i rosa tyg och riktigt somrig men det funkar på vintern iaf;)

Abstinens
0

min favvo väska är ett hemmabygge. Köte en vanlig svart axelväska och började bygga om, Köpte nitar och satte på och sydde fast tygmärken + egna pins. Älskar den, bara för att den just är min =)

sofie
0

#8 Jätte fin väska

Pia
0

#16 tack:)

tillan_93
0

min dior är min klara favvoväska! följer med ÖVERALLT! den är ju så fin!

linnrisedal
0

Har två favoriter. båda köpt på Kårlins. ena är nått okänt märke och den andra är en Björn Borg, köpt igår. Kör på det blommiga temat

Pomperipossa
0

Hrm…Jag har ett litet menageri med väskor varav den äldsta är typ 15 år i kanonskick…Sen alternerar jag efter vad man har för kläder.Skrattande

thilda-
0

min victoria beckham väska! :D

Linda72
0

Här kommer min favorit Zoomai svart skinn.

Robert
0

Uppe till höger i bild har jag min favoritväska från ThinkTank. Packningen hade jag med mig vid mitt senaste bröllop.

Robert

sofie
0

Fler favorit väskor?

Real
0

jag hittade en på wedins idag.. en stor stor som var vit med svarta blommor på.. VILL HA:(

Proppan
0

#19 Vilka härligt sommriga väskor!!

#25 Jag vet vilken du menar! Stod häromdagen med den i handen och funderade om jag skulle köpa den eller ej. Men så kom jag på att min sambo sagt "köper du en, ska tre ut".. så jag valde att inte köpa den till jag bestämt mej säkert! heheh

Min favoritväska är min Louis Vitton =) Tyvärr är den inte så stor som jag önskat, får som inte plats med allt :S Det blir därför mest på fest den hänger med..

Real
0

jaaa, men visst var den snygg.. gaah! vill ha den.. och jag BEHÖVER verkligen en väska.. :P

Proppan
0

ja, jag är också på jakt efter en ny väska nu, då en dessutom har gått sönder. Jag BEHÖVER också en, men det är ju märkligt att man då INTE hinnar någon.. men annars så kliar det minsan i ögonen! hmm!!Fot i munnnen

[slo]
0

Köpte en ny väska i måndags, Rip Curl :) Blev helt fast när jag fick syn på den :D Lagom stor, och lite olika fack för grejer me, hehe…

Real
0

de var den här jag menade från wedins.. jag är helt såld i den.. tycker om den sååå mycket!!:)

__iE
0

#30, Den är otrligt snygg :P Fast den är inte lika fin när den inte är full med saker ^^ 0:)

Real
0

haha.. neeh de är sant:P man får väl ha med sig en tröjja eller nått hela tiden. för de jag brukar ha med mig är nyckeln, plånboken och mobilen;P de tar inte så himla mycket plats

__iE
0

Hahahah, dina saker behöver stor plats ;) Elr får man fråga om fyllnadspåsarna som är i ingår ^^

Real
0

hahaha.. jaa man kanske kan få med sig dom där stora pappers grejerna som är i! så får man gå runt med dom i och ha plånboken och allt annat i det lilla facket;P

__iE
0

Hahahha, precis ^^ ;D

tillan_93
0

*GLAD* fick 600kr i påskpresent så jag ska köpa en väska som jag gått o tittat på läänge;P

Real
0

vad har du tittat på för väska lääänge då?:)