Carolina Gynning har gjort bort sig.
I en nyss publicerad intervju för Aftonblader säger hon såhär:
Hur går det med sexlivet när du har tejp på brösten?
- Det går alldeles utmärkt - killar verkar inte bry sig …
(Hon har tejp för ärren eftersom hon tagit ut inplantaten)
Var hittar du honom?
- Just nu har jag så många bra vänner, så jag behöver ingen kille.
Hon säger alltså att hennes sexliv är perfekt.. Trots att hon inte har någon kille + att hon använder sig av plural -"KillaR verkar….."
Haha ganska genomskådligt att hon fnaskar
Iaf ganska tänkbart.
Det är väl inget fel med att inte vara bunden till en person hela tiden? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#1, Nej självklart inte… Min tanke måste vart mil ifrån sanningen, absolut! 
klart killar inte bryr sig, hon är ju kändis ;P
#3, Ja men inte det som är grejjen kanske ;)
Där ser man :)
/Elin
fast jag förstår faktiskt inte på vilket sätt hon skulle fnaska ?
det finns nog många som har perfekta sexliv, utan stadigt förhållande, och utan att fnaska ?
#6, På vilket sätt? Ja vad tror du? Knullar runt med alla och tar betalt? 
haha, ja det var rakt på sak, det vet jag inte riktigt om jag skulle vilja tro att hon gör faktiskt..
#8, Man skulle inte bli förvånad direkt.. Det kostar ju att ta ut inplantaten, hahaha!
har man råd att sätta dit dom, har man nog råd att ta ut dom ;)
#10, Ja om hon fnaskar har hin vävl det =0
mäh ! som du pratar pojk ! :P
#12, Inser väl sanningen…
det kommer vi aldrig få reda på, hon skulle aldrig erkänna om det var så.
#14, Haha nä lite onödigt att erkänna något olagligt va? Snuten får väl testa att köra henne först,lol
NÄÄÄE ! *pictures* hueaa…
#16, Haha huh?
bilder på gynning och polisen kom upp i skallen…
#18, Haha jo…

Eftersom hon skriver "killar inte bryr sig", betyder det väll att hon inte har ett fast förhallande, utan har sex med flera partners?
Alltsa att hon inte behöver en fast kille i fraga 2, utan har vänner & sexpartners.
#20, Jo visst kan det vara så.. Men man vet aldrig..

Hon känns ju som typen som gärna har lite spritt sex, vore väll inget underligt för singel tjej..?
Varför utgar du ifran att hon är en hora eller iallafall kallar henne det?
Jag har da minsann haft sex med olika killar under en och samma vecka eller dag när jag varit singel, gör mig knappast till ett fnask.
Tycker inte riktigt vi som inte känner henne har rätt att sitta och titta ner pa henne och de misstag hon kanske gör i sitt liv. Jag gör massor av misstag med, bara det att jag inte har media som förföljer mig…
Gaaaah, jag mar daligt, ta mig inte allt för allvarligt.
#22, Jo men media lär ju snappa upp det med.. Du vet hur det är.. Vid minsta lilla misstanke så blir det stora rubriker osv…
och så gör NI en stor sak av de sedan!
#24, HAha nah.. MEn tyckte det var lite roligt bara..

hahahah… :P

Nu blir jag riktigt förbannad… Skriver som snuttan, är man ett fnask för att man har sex med olika killar?!
Vad får dig att tro att du har rätt att kalla en helt okänd person, som du inte vet ett DUGG om, för hora?
Förresten #15, det är inte olagligt att sälja sig själv, det är olagligt att KÖPA sex.
#27, Bah palla… Jag har inte sagt att det är så bara att det KAN vara så, ta't lugnt.

Avskyr den omderna synen på kvinnor att de beter sig horigt om de har sex med flera olika killar, medan killarna får status.
Jag hittar verkligen inte någonstans i texten att det framgår att hon tar betalt för att killar ska få ha sex med henne?!
#29, Nej och det finss inte heller men ta't lugnt..

Men du skriver ända att det "ganska genomskdligt att hon fnaska". Alltsa skrev inte Aftonbladet ut det, DU gjorde det.
Alltsa att man skulle utga ifran att det var sa. Och den attityden haller jag med Juliapettersson om, är VÄLDIGT tröttsam och äcklig.
#31, Bah jaja… Om ni stör er så mkt be Linda ändra då.

WOW vilket språk tråden bjöd på i början…*chockad att det ligger kvar*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

#32 Vem var det som började med att störa sig på artikeln? 
jag förstår inte riktigt heller varför de ska vara så allvarligt med de hon sa. Jag skulle lätt kunna säga fel inom plural osv. De är väl inget jag skulle tänka över heller. Och som jag sa, de är sånna som du/ni som gör sakerna till de dom är. Varför göra en människa till fnask när de inte finns några stående fakta för de. Hopplöst!
Var mest lite på skämt denna tråd men tas ju på blodigaste allvar.
klart att tjejer tar illa upp när du "skämtar" om en sådan sak, eller? En singeltjej får väl göra va fan hon vill rent ut sagt? precis som er pojkar.
#37, Mjo men var ändå lite lustigt.. Linda ta bort skiten då, de gråter ju blod.
har du mens eller?:P

Det är ju inte Linda vi är irriterade på Rickard, utan DIG. Vet inte om det var ett misslyckats skämt till mig eller om du missförstått…

Här haglar det vänligheter…!
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Jag tycker den här tråden börjar bli väldigt tråkig. Kan inte alla ta ett djupt andetag och tänka på hur vi skriver till varandra?
Sofie Medarbetare
Jag tar iaf inte illa upp.
de är rätt svårt att höra hur någon låter i ett svar på internet:P men måste säga att jag inte haft någon speciel ton i något jag har skrivit. Har enbart sagt vad jag tycker.. lätt att missuppfatta! Men att kalla någon hora är bara lågt av en människa
lägger väl till en såndär då:), så de inte ser illa ut:P
Haha .. Nädå.. Säg va ni tycker.. Jag har nog ansetts hur seriös som helst.. var mest en ploj grej.