Rosa/rött hår !
det kan vara riktigt snyggt på endel, men somliga passar inte alls i det.

haha… hade klarlila ett tag, bleknade sen till rostfärgat :/ men mamma bad praktiskt taget om att jag skulle färga håret hur jag ville, hon ville verkligen inte att jag skulle ha dreads :P ville ha mohawk (och undercut) men då sa hon att ajg inte fick :/

#0 Du passar ju jättebra i rött/rosa hår!!
Jag skulle aldrig ens tänka tanken att färga mitt hår rött/rosa.. :P Tihi.. ;)

#0 Vilken hårfärg har du nu? ;)
Ser snyggt ut på bilden, så det är bara att hoppas på att det blir lika snyggt i verkligheten, om du nu gör det. ;)
Själv vill jag färga rött.. Men är inte alls säker på att jag skulle passa i det..:/
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jag har haft rött i flera omgångar. Tycker det är snyggt men en aningen jobbigt. Måste färgas oftare eftersom det bleks snabbare!
jag färgade mitt hår bebisrosa en gång, mamma hjälpte mig tillochmed, jag såg ut som en flamingo :D
det satt i jättelänge, sen blev det persika. haha.
rött har jag med haft, det gillade mamma med. hon är snäll min mamma när det gäller hårfärger.

Såg fint ut på dig, passar säker dem som har just den stilen..
-Tyvärr så skulle jag nog inte se riktigt klok ut:)
Det största problemet med rött hår är ju att den fina röda färgen som man har i början försvinner efter 1-2 tvättar. Sedan är det visserligen rött men inte i samma nyans. + att man skall akta sig lite för att vara ute i solen när man har rött hår, annars finns det en risk att håret börjar dra åt orange.
Men som sagt, så som det ser ut på bilden måste jag säga att du passar i rött.

Tänk på att en röd färg är nåt som "biter sig fast". Svårt att bli av med men kan färgas över med svart… Jag har haft blått, grönt, knallrött, svart, lila..you name it…
Fint på vissa.. Mindre fint på andra… Om det bleker sig blir det inte alls snyggt…

TACK SÅ MKT FÖR ALLA SVAR :D
Min färg jag har är , Mörkbrunt me ljusa slingor xD (dock lite uttväxta slingor ,så dom ligger lite här o där :P) , så de endå jag har gjort me mitt hår är slingor, för länge sedan tonade jag mitt underhår mörklila xD
asså, de går inte, mamma totalt vägrar att ja gör nån "tok" färg >.< ,
och ja vill så gärna färga, hela håret men ja vet inte i vikken färg : O ja får inte välja allt för "crazy "färg :P och ja vill endå inte blondera för de tror jai nte att ja passar i .. hmmm,,,
mörkrött?

Rosa kan bli riktigt snyggt faktiskt, lr ja iaf den första tiden innan det blir blekt ;) bilden som du visar i #0 tycker jag att du passar jätte bra i det. synd att din mamma inte är vill… :)

#0# Fint det är på dig! :) Tjata på din mamma det funkar alltid. ;) Säg att hårfärg är inte som tatueringar osv, utan att man kan göra om det om det inte blir bra. :P Eller, strunt i din mammas åsikt och gör det! Själv ska jag tatuera mig nu utan varken mammas eller pappas tillåtelse. :P haha.
#16 Känner du nån tatuerare eller så? För det är inte värst många seriösa studior som tatuerar folk under 18, speciellt inte utan föräldrar med..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#17# Min bästa kompis mamma känner en människor vid en studio inne i malmö, de kollar inte så noga efter ålder, och det gör det inte när hon är med dessutom. Men det är ett känt ställe, jag ska först gå till ett ställe som ritar upp tatueringen på min svank innan jag bestämmer mig. ;)
Okej. :) Vad ska du ha för nåt då?
Mvh Alex
Värd för Ridsport

ååh vill också tatuera mig! chockmärke på ena handleden, radioaktivitets-märke på den andra ;)
#20, HAha.. Hur gammal är du då?!

#22 Okej. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#23, Tribaler är ganska WT…

Helt OT :p
Min pojk hade rosa hår när jag mötte honom i början

#25, OfT ja ;)
Och det var sngygt elr?

När det låg ner, ja.
Jag tycker det är jätte snyggt. Du ser ut att passa i det på bilden :)
#27, Int enär det var uppställt alltså ;)

"0 Jag tyckte du passa JÄTTEbra i den färgen. Har mamma din sett bilden? OCh jag undrar vad det skulle spela henne för roll vad du har för färg på håret egentligen… 

21# 11.. 

#0, Tyckte du passade i det :D
#31, Haha okej.. Då hinner du ändra dig för Tribaler är inte snyggt!

Du passar jättebra i rosa hår :)
jag tycker att tribal e himla snyggt, vill ha en tribal nånstans, men mer "tjejig" lite tunnare linjer o så, smaken e som baken =)
#35, Mjo jag tror nog tribaler är den fulaste tatuering man kan göra..
Om inte annat mest opersonlig..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#37, Det med.. Nah satsa på något annat!

33# tribal? nejnejnej ;) fast på killar kan tribaler vara snyggt :)
#39, Nej tribaler är inte ens snyggt på apor.
Att säga att tribaler inte ens är snyggt på apor tycker jag är lite elakt. Varför kan hon inte bara få tycka att det är snyggt? Jag tycker att det är bra att alla inte har samma smak och åsikter om allt. för tänk vad tråkigt det skulle va då 

#22 - såå snyggt! Ja ska också fixa mig en, men måste komma på vad jag vill ha först =)
#41, Ja men precis.. Jag låter ju henne tycka det men jag säger ju bara vad jag tycker.. OOch det måste ju jag få tycka.

40# själv tycker jag inte apor är så attraktiva med eller utan tribal ;)
väldigt OT de här.. men den jag har på skuldran är me väldigt personlig för mig.. betyder tro, hopp och kärlek.. ni kanske ser att de är ett ankare och ett kors och ett hjärta ihop.. den fixa jag till och den står för mycket i mitt liv.. så att säga att en tribal är opersonlig tycker ja är fel fel fel!!!:)