Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 2988 ggr
Sirocco
0

9:ans skolavslutning! TIPS!!!

Då var det dags för en tidig avslutning från högstadiet! Vi slutar skolan den 7 juni och kommer efter avslutningen ha som en liten fest kan man säga i en lokal med klasserna mm.

Såklart undrar jag hur jag ska vara klädd. Vill på ett sätt så sjukt gärna vara klädd i någon av dessa sjuukt söta virkade klänningarna,http://shop.textalk.se/en/shop.php?id=21273, men det känns inte som att jag "klär mig för tillfället", om ni fattar.

Så jag behöver verkligen Tips och Råd, tänkte jag ev. kunde ha en virkad o festa till det med lite accessoarer och några riktigt snygga skor. För jag vill gärna kunna använda den till sommaren osånt så det inte blir en " One Occation Dress".

Hur skulle du gjort? Vilken av dessa skulle du valt, om ingen varför och vilken klänning skulle du haftt på dig istället? Vilka accessoarer? Vilka skor? Hår? ALLT!

Kramar / Julia (=

ladymiss
0

vilken slags fest är det? Är det som en bal? Det kommer vi att ha+en avslutningsfest med fika musik å så,ifall det inte är så balliknande tycker jag du kan köra på den virkade klänningen! Du kan ju matcha med höga svarta klackar för att bryta av och ha nån clutch? Locka håret och så? Sen kan du ju ha en väst till? bara ett exempel ;P och kanske utan strumpbyxor när det är avslutning?;P jag tycker det är jättefestligt!!

www.strangegirlyouknow.blogspot.com

Fiona
0

Jag tycker absolut att du kan köra på en av de klänningarna + klackar. Inte för pråliga amycken utan lite stilrena skulle jag nog kört på. Försök få lite bränna innan också så blir det ännu finare :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

[Zoie]
0

Ett par snygga kilklackar kanske skulle vara nått? :)

Sirocco
0

Känner mig lite mer positiv till klänningen nu!

Och det är bara som en lite finare middag kan man säga med lite musik mm.

Men tycker ni jag ska köra på den oversizade eller den mer slimmade?

Kramar / Julia (=

ladymiss
0

den slimmade tycker jag ;) men bestäm du

Sirocco
0

Jag är såå extremt tacksam för alla svar! :D

Kramar / Julia (=

Fiona
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag skulle nog tagit oversize modellen för skolavslutning!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

ladymiss
0

å när jag säger tajta så menar jag den i mitten ;P de finns ju två tajta!!

Sirocco
0

Idag har jag tjänat ihop cash till nån av dem iallafall. så i nästa vecka smäller jag nog till.

Kramar / Julia (=

Sirocco
0

Fasen också. nu kan det hända att den inte kommer fram i tid.. men jag hoppas hon kan pressa fram den!

Kramar / Julia (=

ladymiss
0

hoppas hoppas ;) den blir säkert skitsnygg på dig!!:D

Fiona
0

Säg till vilken du bestämmer dig för sen :)

Jenny

Sirocco
0

har bestämt mig för over sizen XD

Kramar / Julia (=

[Momiji]
0

Man kan definitivt ha en sån klänning till balen. En av mina kompisar hade en "vanlig" sommarklänning till studentbalen och tro mig, ingen märkte det. Dessutom är det ett bra köp eftersom du kan använda den under resten av sommaren också :)