Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 2431 ggr
Cazzos
0

KappAhl XLNT

Har ni sett KappAhls XLNT-kläder?

Jag är själv överviktig och har sjukt svårt med att hitta snygga kläder som passar. Men nu när det finns snygga kläder från storlek 44 och uppåt så är jag så sjukt glad när jag går in på KappAhl och tittar på kläderna!

Om jag hade en miljon kronor så skulle jag absolut börja med att köpa kläder från XLNT Skrattande

H&M har också en liknande men den heter typ BB eller nåt.. fast de har inte lika många kläder som KappAhl men de är lika snygga. Kyss

Isnona
0

Jag gillar också Kappahls och H&M's kläder för större :) Synd att de är så dyra bara, iallafall för en fattig student, haha ;)

Sen finns ju Zizzi också, en affär med bara storlekar från 44 och uppåt. Det är absolut min favoritaffär :)

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

Cazzos
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Ja, det är lite synd att de är så dyra. Deras lägsta pris är 149 :- men om man hade en miljon kronor så skulle det inte vara svårt och plocka de kläderna hur man vill Flört

Man kan ju liksom köpa några klädesplagg ibland för att kunna ha pengar till annat.

Jag var i affären idag med min kompis, vi tittade på XLNT-kläderna, min kompis är smal, men hon tittade på de kläderna iallafall och blev så himla avundsjuk när hon såg en slags blåfläckig tröja som hon tyckte var jättesnygg och det fanns bara i minst storlek 44 Tungan ute

Man känner sig dock lite särbehandlad att just de kläderna är så dyra till skillnad från resten av deras sortiment. Men pengarna är värt det för att kläderna från XLNT är så sjukt fina!

Nu ska man bara försöka vinna på lotto.. Skrattande

Fiona
0

Vad roligt att du hittat något du gillar! :) Synd att det är dyrare än de vanliga kollektionerna bara

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Cazzos
0

#3 Ja, det är riktigt synd att de är så dyra! Men man får köpa ett eller två plagg i taget Glad

Jenahbella
0

lindex generous har fina kläder me tycker jag :) dock är jag väl egentligen för liten men gillar stora stjortor och köpte nyligen ett par jeans i baggy modell där :)