Hur lockar man med en plattong?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hejsan! :) Jag skulle vilja ha tips, eller hjälp om hur man får ett bra resultat. Jag vill få fina lockar med min plattong, och ungefär hur lång tid det tar. Har kollat massa videos, har testat men det liksom fukar inte, och jag får inga fina lockar. Här hitta jag en inspererande video: Är tacksam för alla svar! ;) mhv/Marizia

Har din plattång rundade kanter? Det ska tydligen underlätta! Har hört att det inte är alla plattänger som det går att platta med
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Jaa, min plattång har rundade kanter.
Och när jag testa här om dagen så blev det kanon fina, men ibland så blir det inga lockar alls utan bara rakt hår undrar varför? 
Du kanske tar en för tjock slinga. Om du tar en tjockare slinga så är det bra om du drar plattången lite långsammare än om du tar en tunn slinga med hår. :)
Precis som #3 säger så får man inte ta för mycket i taget. Jag brukar även vid hårspetsen rulla upp plattången igen som om du gör det med en locktong o släppa på plattången o sakta dra ut den.
Hoppas du fatta hur jag mena :D
Kramar / Julia (=
Jag ska försöka igen senare, jag ska försöka med mindre slinga, och hoppas på bättre resultat.