Volymfavoriter?
Berätta om era volymfavoriter, vilka produkter kan ni inte vara utan?
Jag är ute efter något att ha i håret när det är blött för att bygga upp mer volym sedan när man blåser det!
Det finns så himla mycket att välja emellan.. Tipsa mig någon :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Om det är något du vill ha i håret när det är blött så är ju en mousse bästa alternativet, vilken som är bäst för just ditt hår är svårt att säga - kolla vad det står på flaskorna! Jag tycker att Bed Head är bra.
De viktigaste för mig om ja ska ha mousse är att de inte får klibba ihop, det hatar jag!
Vilken med bed head? :)
Jag gillar L'oreal volume mousse (tror jag den heter, en rosa flaska), den ger håret volym och undviker att det blir statiskt! :)
En volume mousse från L'oreal, precis som #3. Rosa flaska. Skiit bra! Håller i flera dagar typ, jag brukar duscha och ha i det på kvällen, föna håret torrt sen sova och fixa det på morgonen, fortfarande massa volym så jag bara behöver platta ex. luggen typ. Bästa nånsin ^^
Annars om jag inte har haft i det kör jag med Osis dust it och ibland tuperar. Annars tycker jag också om volummaster om man vill att det ska hålla längre, ex. en utekväll! :)
Nu kommer jag inte ihåg vad den heter, men något med Queen har jag för mig (om den fortfarande finns), en lila flaska tror jag det var. Annars är Loreal som de andra säger också bra!
Köpte en Loreal Tec Volume Architect igår, den va super!

Dust it är super, ska man ju dock ha i torrt hår men!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#7 . Dust it och jag har gått hand i hand ett tag nu ;D
de jag va ute efter nu va något som gav lite mer struktur i håret när man blåser de, mitt blir så hängigt annars ^^
#8 Mouse då, ex. den från Loréal som flera tipsat. Saltvattenspray kanske.